/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Partnerskab
Fra : naller
Vist : 4061 gange
70 point
Dato : 09-08-03 10:57

Er der nogle der kender til ScandiConsult.dk?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 70 point
Dato : 09-08-03 18:57

Jeg har været inde og læse alt om ScandiConsult.dk.
Efter at have gennemgået samtlige sider incl. "testen", er jeg absolut ikke blevet klogere. En dansk succeshistorie, er det nok men jeg kan ikke se om det kun er ScandiConsult der har succes.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : naller

Dato : 09-08-03 19:25

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : baben10

Dato : 11-09-03 08:49

Scandiconsult er et firma, der består af forhandlere der sælger Herbalife(Kosttilskud til at blive slank, tage på, og holde vægten. Men der er også cremer, sæber osv.) Umiddelbart virker det meget pyramideagtigt, men det er nok bare den måde Herbalife sælger sine produkter på. De har ingen butikker, kun selvstændige forhandlere.

Håber det er svar nok

baben10

Kommentar
Fra : golfe2

Dato : 16-10-03 20:03

Jeg har netop "ansøgt" Scandiconsult om partnerskab (ved at indsende omtalte "test"), og uden at ane hvad det er . Dagen efter blev jeg ringet op af en sød dame, som havde en række uddybende spørgsmål, for at "vurdere om jeg var egnet til samhandel". Jeg kunne imidlertid ikke få lov at stille spørgsmål, men blev derimod inviteret til infomøde allerede på mandag (fordi jeg lød til at være kvalificeret!!). Jeg er derfor glad for at få oplyst at handelen drejer sig om herbalife. Så kan jeg da nå at melde afbud

Man burde jo også være klogere....Det virkede ihvert tilfælde skummelt.....

GOLFE

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-10-03 21:07

Tak for testen - det var da godt du nåede at melde fra.
Emesen.

Kommentar
Fra : Stenstrup

Dato : 24-10-03 23:57

Det er altså ikke kun mig der synes at Scandiconsult er lidt "mistænkeligt". Jeg har også været til et par møder med dem. Synes det er underligt man først får at vide hvad man skal sælge, når man kommer til mødet?
Ved andet møde finder man ud af at det er en slags pyramide hvor man skal optjene point ved at købe varer og sælge videre og jo flere point jo billigere indkøbspris.
Er der nogen der kender nogen der HAR forhandlet Herbalife, og som er stoppet igen fordi det ikke kunne løbe rundt???

Kommentar
Fra : pouldam

Dato : 10-11-03 17:26

Jeg har ligeledes været inde på Scandicolsult`s hjemme side,
Skulle i aften have deltaget i et møde, godt at jeg fik læst overnævnte...
Har flere venner som har forsøgt sig med Herbalife uden held.....
Men har derimod et par venner som har stor indtjening på NU-SKIN,
det er vist lidt det samme, men hvad jeg kan forstå LANGT bedre.

Kommentar
Fra : johneddi

Dato : 18-02-04 18:52

Jeg kan se der er en masse som har en masse holdninger til ScandiConsult og deres samarbejde med Herbalife international, uden jeg er blevet præsenteret for den mindste smule fakta ( pyramide )?? Godkendt af told og skat så hvad tror i selv???? Produkterne virker vist ikke, nåååååå det er derfor Herbalife omsætter for mere end 17 milliarder kr. om året, uden over det har den person som står for udviklingen af produkterne modtaget Nobels pris i medicin. Herbalife er verdens anden største virksomhed indenfor network marketing, kunne man forestille sig B&O blive så stort hvis deres produkt var dårligt, nej næppe og det samme gælder naturligvis firmaer som Herbalife.
Men men men, hyg jer fortsat med en masse holdninger uden fakta, det passer så godt til den danske JANTELOV

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 19:01

Jantelov - ja da, for vi bor jo her i Danmark. Og man læser så meget, om folk som forblændet taber en masse penge, på forskellige ting og sager. Men hvis et firma større end eks. B&O, er nødt til at skabe vækst gennem forum som dette, træder vel en anden Dansk funktion i kraft - tvivlende forsigtighed.
Emesen.

Kommentar
Fra : Deportivo

Dato : 08-03-04 21:39

Nu har jeg været inde på ScandiConsult's webside. Jeg må støtte mig til de bekymrede mennesker, da det lyder meget mystisk at man uden nogen former for uddannelse. Noget andet mærkeligt er at det er umuligt at finde ud af hvad det er jobbet helt præcist går ud på. At sammeligne ScandiConsult med B&O lyder som hjernevask og forsvar (undskyld sprogbruget). Det eneste konkrete man kan læse er at de har en omsætning på 120 mio. (tror jeg nok), men hvad det er der giver denne omsætning får vi intet at vide om.
Ifølge jobzozen har 81.121 personer læst annoncen fra ScandiConsult. Hvor mange chefer har de plads til. Det lyder virkeligt som et seriøst firma (hmm)!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-04 18:22

Jeg har fundet en bedre fidus her paa Gran Canaria.......salg af timeshare.......super.
Hopper af her.
Emesen.

Kommentar
Fra : baben10

Dato : 26-04-04 15:28

Fordi de er godkendt af told og skat og sælger for mange mio..gør det ikke mere skummelt... Jeg har selv været på herbalife... uden nogle resultater...og det er skummelt at når man selv SKAL bruge produkteren...hvor i der i øvrigt.. er stoffer i der er anses for doping... så det er da godt der er nogle der føler sig stødt... jeg kender udemærket produkterne..og til mødet er det da mærkeligt...at man bliver inviteret af en.. og de eneste der griner er dem der er inde i det.. og der er ingen der skal fortælle mig at man bare skal give herbalife som modermælkserstatning...som foredragsholderen påstod...

Kommentar
Fra : thomsen46

Dato : 27-04-04 10:41

Hej Pouldam,

Er selv interesseret i evt. samarbejde med ScandiConsult/Herbalife, men vil selvfølgelig samarbejde med et seriøst firma.
Må jeg kontakte et par af dem du kender der har forsøgt sig? Dvs. kan jeg få mailadresser på dem af dig?

Mvh. BT

Kommentar
Fra : thomsen46

Dato : 27-04-04 10:44

Hej Johneddi,

Hvad er dit kendskab til ScandiConsult/Herbalife?
Er du kunde eller forhandler?
Hvis ja til forhandler, hvornår er så du startet?
Har du succés?

Mvh. BT

Kommentar
Fra : Mike2468

Dato : 23-09-07 00:54

Endnu en af de her smålige debatter. Hvis i vil fortsætte med at tænke jeres fantasier i jeres egne fiktionelle baner, så fortssæt, men hvis i ønsker fakta så er det her i skal læse: For at gå i detaljer her: Så dem der stadigvæk ingenting forstår - forhåbentlig får en åbenbaring. For det første findes der ingen stoffer i produkterne som er doping listet, det er desværre for dig - løgn. tværtimod er de værende godkendt af fødevarestyrrelsen, og så vidt jeg ved, er ''protein drink mixen'' det eneste produkt overhovedet i Danmark, der er godkendt som et måltidserstatning.

Ganske rigtigt, var der en udseendelse i kontant, hvor en fra fødevarestyrrelsen eller jusitsministeriet, havde nogle ret så uintelligente ting at sige. Hvad pressen dog derimod ikke valgte at sende i tv'et var et: Fødevarestyrrelsen/Jusitsministeriet (husker ikke hvem det var) valgte at trække hendes udtalelser tilbage, hvorfor? Fordi de simpelthen var for pinlige.

Det finansielle aspekt i det, kan i endnu en gang tro på hvad i vil, men sandheden er stadigvæk at herbalife er det firma, som skaber flest millionærer i verden på en årlig basis, betyder det noget? Både ja, og nej. Selfølgelig bliver alle ikke millionærer, og dem der gør: er selfølgelig også dem der arbejder for det. Ingen tvivl om det. Så intjeningsmæssigt, så ja. Hvis man som fyr, har en kone, eller som kone har en mand, der begynder på projektet og er negative, er det nok fordi de inderst inde, er bange for at han/hun kommer til at tjene mere end partneren. Og var de i mit team, ville det også være tilfældet.

Scandiconsult's vækst som en virksomhed, er nok blandt de højeste, hvis ikke det firma med den højeste salgsforøgelse, dette år. Muligheden er der, for dem der tager den. Til dem der ikke gør - fint med mig, ikke mit problem. Jeg har stadig brug for nogen til at stå i banken når jeg hæver penge, jeg har stadig brug for nogle i supermarkederne til at sælge mig de ting jeg skal bruge, og jeg har stadig brug for nogen til at kunne reparere mit elektroniske udstyr osv. osv. 37 timers fuldtidsarbejde, til en lav løn, siger personligt ikke MIG noget, men al respekt for dem der elsker det.. Hver sin smag.

Skulle i have nogen spørgsmål til scandiconsult, skriv gerne en email til: michaelhansen88@gmail.com

Ingen useriøse henvendelser tak, jeg har andet at bruge min tid på, er spørgsmålet relevant, så spørg gerne .