/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
MSN problem
Fra : jacob88
Vist : 272 gange
20 point
Dato : 07-08-03 16:11

har et stort prob med msn...jeg kan ikke bekræfte min email adresse...og når jeg logger på står der min mail adresse og så der der(e-mail er ikke bekræfted)...og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre har prøvet alt????

på forhånd tak!!!!

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 07-08-03 16:31

Prøv at tjekke din mailbox, der ligger muligvis et link fra msn til at bekræfte det.

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 07-08-03 16:32

Forøvrigt msn er ikke et computerspil

Kommentar
Fra : jacob88

Dato : 07-08-03 16:37

ok..tjekker lige mail

Kommentar
Fra : jacob88

Dato : 07-08-03 16:39

nej..der ligger ikke nogle mail...og har prøvet at geninstalere det...men det virker ikke!!!!!!!

Kommentar
Fra : jacob88

Dato : 07-08-03 16:39

nej..der ligger ikke nogle mail...og har prøvet at geninstalere det...men det virker ikke!!!!!!!

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 07-08-03 16:49

Har du oprettet en "NET Passport-konto"?

Kommentar
Fra : jacob88

Dato : 07-08-03 20:57

ja

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 07-08-03 21:21

hmmm... så ved jeg det ikke, for jeg modtog en mail med et bekræftelses link. Held og lykke.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-08-03 22:19

hejsa
jeg havde nogle venner der havde samme problem med den svarmail fra msn, de blev ved med at tilmelde adressen og pludselig var mailen der.............
men mess virker udemærket alligevel

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 16-08-03 11:14

Jeg tror nu ikke at du har oprettet en NET-Passport konto, som du siger....det er nemlig derfor din email ikke er bekræftiget Prøv at slette hele molevitten og start forfra!

c ya

Mcfly*FFH1*

PS. Vidste heller ikke at msn var et pc-spil

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:04

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag