/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Køb af vægt!
Fra : llo
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 07-08-03 15:41

Hejsa!

Hvor henne kan man købe den elektroniske vægt, som f.eks ddv og ww bruger - og prisen?

Lone

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-03 18:49

Hvad står de bogstaver for.
Og hvad skal du veje.
Emesen.

Kommentar
Fra : llo

Dato : 07-08-03 19:54

Hej Emesen!

ddv=De Danske Vægtkonsulenter
ww=Weight watchers

jeg skal kunne veje andre incl. mig selv. Det er sådan en vægt, hvor der følger en boks med som kan stå på bordet, som viser vægten digitalt.
Alle jer fra ddv og ww kender den godt - den vægt I ugentligt bliver vejet på. Hvor kan jeg købe den henne?

Lone

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-03 20:11

Altså en digitalvægt med løst display.
Du har vel ikke navnet på vægten, så jeg kan prøve at finde den.
Emesen.

Kommentar
Fra : llo

Dato : 07-08-03 20:13

Hej igen Emesen!

Ja, lige præcist! Nej, jeg ved ikke hvad den hedder.......jeg har forsøgt at søge på forskellige vægte på div, søgemaskiner på nettet, men har intet kunnet finde - ej heller et navn på den! Jeg ved ikke helt hvor henne jeg ellers kan søge, derfor håbede jeg I kunne hjælpe mig her igennem

Lone

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-03 20:22
Kommentar
Fra : llo

Dato : 07-08-03 20:29

Ja tak, det var lige præcis den.
Tusind tak for hjælpen

Lone

Godkendelse af svar
Fra : llo

Dato : 07-08-03 20:30

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-03 20:32

Selv tak
Emesen.