/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
min mobil tlf går nogen gange i stå!!!
Fra : fnugsi
Vist : 234 gange
3 point
Dato : 06-08-03 13:55

hejza.. jeg har en 3510i mobilos... mit problem er at min mobil tlf nogen gange går i stå efter jeg har fået en sms!!! og så skal jeg til at tage batteriet ud osv... mega træls!!!!!

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 06-08-03 14:06

måske den trænger til en opdatering.

Jeg synes du skal prøve at tage den med til der, hvor du købte den. Garantien dækker nok stadig når det er en 3510i???

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-08-03 14:28

min gør det samme.... ofte når jeg har fået en sms, og så skal ind og besvare den, så stener den.... hmm...

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 06-08-03 14:34

måske en typisk fejl for en 3510i. Min gør det dog ikke.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 06-08-03 15:25

Hejsa.

Jeg kan desværre ikke hjælpe til, hvordan problemet løses, men kan fortælle, at min helt nye t300 også gør det, og faktisk har gjort det fra dag 1.

Det er mest når jeg WAP'er, at den går i stå. Nogle gange er jeg nødt til selv at slukke den, og andre gange slukker den bare af sig selv....

TRÆLS!

Med venlig hilsen CamillaD

PS. Min mands mobil er magen til min og købt samme dag, og den gør det samme...........
Vi tænker lidt, at det bare er lidt ligesom computere, som også "går ned" en gang imellem.

Kommentar
Fra : Zypres

Dato : 06-08-03 15:39

Jeg har også haft det samme problem med min gamle siemens C45 men så fik jeg sendt den ind og de opdaterede softwaren på den og derefter virkede den fint det kune være i skulle prøve det samme hvis garantien stadig dækker...

Med venlig hilsen
Zypres

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:19

Den er slidt skaf en ny....

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:20

Eller også er det bare noget bras!!!

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 06-08-03 22:33

Vil bare lige påpege at det hverken er normalt at gå ned for såvel en computer som en mobil - jeg tror forøvrigt også at det er en opdatering af softwaren der skal til...