/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Neo master nokia unlocker 0.1b jeg mangl~
Fra : kimroy
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 03-08-03 06:37

Hej jeg mangler neo master nokia unlocker til at låse min mobiler op med, håber at der er en som har dette program eller et links til hvor jeg kan hente det. Hvis du har det må du gerne sende det til denne mail adr. roys@tdcads.dk

Kommentar
Fra : kimroy

Dato : 03-08-03 14:08

e-mailen er roys@tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : senia

Dato : 03-08-03 20:36
Kommentar
Fra : johs

Dato : 03-08-03 22:11

Du kan da bare bruge Eeprom tools
som kan downloades her www.dkunlock.com