/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Emule!!!!
Fra : Jrod
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 03-08-03 00:36

Hey.... Hvad sker der for det æsle! *s*

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg bliver blacklisted på de forskellige servere?

Emule skriver til mig :Your ip is currently blacklisted by the server... eller Your ip is blacklisted because of the behavior of your client...

Hmmmmm.... Min client har sgu da ikke opført sig "slemt" eller hvad.. Tja jeg fatter det ihvertfald ikke..

Men hvis nogen af jer er lidt klogere på det her område end mig så..... ja... hjælp mig lige ik..

Jrod.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 03-08-03 00:49

Hvis du er ny bruger på nette eller har fået ny ip add kan det være at den er blacklisted. Ellers har du pisset en eller anden af.

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 03-08-03 01:16

Jamen jeg er ikke ny bruger.. Jeg har været på længe!!

Og det er ikke bare en af serverne.. Det er mange af dem!! Jeg tror jeg kan få lov at logge på 2 eller 3 af de servere der er på min server liste.... Og den er ny opdateret!! Hmmmm..

Og jeg kan da ikke forstå hvis jeg skal ha pisset nogen af, mit æsel står jo bare og passer sig selv!

Nogen gode ideer?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-03 04:23

du bliver sikkert blacklistet fordi du spørger på for mange filer på en gang, det koster for mange point og du bliver dermed blacklistetprøv at hold dig under 20 filer det burde hjælpe
mvh EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 03-08-03 13:33

Kom faktisk til at tænke på det samme da jeg lige sad og legede lidt med det.. Så jeg har slettet en masse af filerne.. Der var faktisk også lidt for mange.. *s*

Men tusind tak for hjælpen..

Mvh Jrod

Godkendelse af svar
Fra : Jrod

Dato : 03-08-03 13:34

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-08-03 19:45

det var da så lidt

Kommentar
Fra : vibaek78

Dato : 30-08-03 23:21

Hvis man nærlæser diverse message boards omkring emule og edonkey skal man bare holde sin incoming liste under 50 filer... Ligeledes skal Delte filer holdes under den magiske grænse på 50 filer... Så skulle du ikke blive blacklistet...

Jeg har kørt sådan i lang tid og bliver ikke længere blacklistet af servere