/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD og VHS på min pc
Fra : SWonder
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 28-07-03 14:12

Jeg manger el program til at få mine DVD film ind på min pc "gratis"
Og er det muligt at få VHS film ind på pcén

Kommentar
Fra : nicc

Dato : 28-07-03 14:29

Dette er en spisessedel fra en artikel på www.pcworld.dk
>"Det er både nemt og billigt at fremstille kopier af sine dvd-film og brænde dem på cd'er. Det kræver >blot en ikke alt for oldnordisk pc med dvd-drev, en cd-brænder og et par programmer, som kan >anskaffes ganske gratis. På den måde kan man skabe en kopi af sin dvd-samling til sommerhuset."

Der er en masse muligheder for at hente gratisprogrammer på nettet. Hvis du bruger google.com får du altid de bedste søgeresultater.

Der er også den mulighed at du kan hente en trailvertion, så kan du teste om programmerne passer til dine bruger egenskaber.
Bagefter kan du gå ind på gamecopyworld og få en patch. Den heder ofte noget med programmets navn og -fix eller ligende.
Det er oprindeligt til brug for ejeren af et program som ikke gidder at sætte Cd i hver gang, men der er også andre ting der inde.

Det eneste problem er bare at du nok skal bruge en lidt hurtigere forbindelse end 56K modemmet.
Prøv efter og se om det gå for langsomt, ellers køb en time i en netcafé hvor du kan få filerne brændt ned på en cd.

Du kan også spørge i nogle af de mindre edb-butikker som lever af at sælge hardwear. De kan ofte nogle til sorftwear. Det er jo ikke det de tjæner på ;)

mvh Nicc

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 28-07-03 15:05

Det var nu mere et navn på et program jeg ledte efter

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 28-07-03 15:52

Prøv at kigge på www.dvdrip.dk der er nogle guider også til hvordan du får dine vhs film konventeret

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 27-12-03 15:55

SuperDVD Ripper find den på dovnload.com

The_Djay