/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
mail adresse
Fra : indces
Vist : 188 gange
20 point
Dato : 27-07-03 13:29

Når jeg skal sende mail, skriver den der er fejl i adressen.

Hvad er der sket?

Jeg har outlook 6.0

Mvh
Claus

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-07-03 13:33

Det kommer da lidt an på hvad du skriver i adressen?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 13:41

Prøv og finde dine konto infomationer frem,og så åben oe funktioner>konti>post>
egenskaber>server og avanceret og se om disse informationer har ændret sig.
Under generelt se om der er et flueben i medtag denne konto ved modtagelse af
post og eller synkronisering.
Det kunne være du har indstalleret et program som har ændret konto info.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 13:45

Prøv at beskriv det lidt mere i detaljer,hvad du gør og hvad der så sker o.s.v

Kommentar
Fra : indces

Dato : 27-07-03 13:46

Tak for svar, men jeg har ikke formuleret mig tydelig nok.

Det er ikke på en hjemmeside men i min "postkasse" og adressen er korrekt.

Ulykken er sket efter opgradering.

MVH
Claus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 13:49

Jeg regnede også at det var din private pop3 konto du henviste til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-03 13:52

Kan du sende til dig selv.
Prøv at sende en mail til din egen adresse.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 13:55

OE outlook Express,efter opgradering har du så tilføjet dine konto info på
ny de steder som jeg beskrevet i mit indlæg 27-07-03 13:41

Kommentar
Fra : indces

Dato : 27-07-03 13:57

Tak for svarene.

Når jeg klikker på send, kommer der et vindue op, hvor der står følgende

Meddelse kunne ikke sendes
Nogle af modtagerne af denne meddelse er ikke gyldige.

Claus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 14:01

Sender du flere e-mails på en gang,for så ser det udsom nogle af adresserne ikke eksisstere mere

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 14:02

er det alle meddelser du prøver at sende, det sker ved

Kommentar
Fra : indces

Dato : 27-07-03 14:05

Jeg har også prøvet at sene til mig selv, med samme resultat.

Jeg kan ikke umildelbart se der er sket ændringer i konto info.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-07-03 14:07

Har du tjekket om der er Under generelt er et flueben i medtag denne konto ved modtagelse af
post og eller synkronisering.

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 18:18

Nu ved jeg ikke hvor rutineret du er til det med computere, men kan vi evt. se adressen du sender til? Er den f-eks opbygget sådan her: hansen@tdc.dk

Der skal altid stå noget foran, i dette tilfælde "hansen" @ og efter, "tdc" og så skal der være et såkaldt Top Level Domain(TLD) bedre kendt som landekode, hvilket i dette tilfælde er ".dk"

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 18:22

****EDIT****
Kom lige til at lave en fejl, ignorer den øverste post. Rettet nu
****EDIT****

Nu ved jeg ikke hvor rutineret du er til det med computere, men kan vi evt. se adressen du sender til? Er den f-eks opbygget sådan her: hansen@tdc.dk

Der skal altid stå noget foran @, i dette tilfælde "hansen", og efter "tdc" og så skal der være et såkaldt Top Level Domain(TLD) bedre kendt som landekode, hvilket i dette tilfælde er ".dk"