/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaring/mening om SPV
Fra : chris13ml
Vist : 333 gange
30 point
Dato : 27-07-03 00:14

Vil gerne høre jeres mening, og erfaring med en Orange SPV!!!!!!!!!
TAk

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-07-03 00:48

Hej chris13ml

Går ud fra at du overvejer en SPV siden dette spørgsmål..

Jeg har haft min SPV næsten 2mdr nu. og jeg må sige at jeg er meget tilfreds med den..!!

kunne godt tænke mig at du havde skrevet et par spørgsmål til den så var det lettere at svare hvis man vidste hvad det lige var du gerne ville høre om.. men her kommer noget så må du spørge hvis der skulle være noget

For det første skal man vide lidt om pc for at kunne udnytte SPV'en til fulde.! men man lærer hurtigt og der findes et par gode forums hvor man kan få hjælp.! der er rigtig mange muligheder i SPV MSN E-mail især internet er rart hvis man ikke lige er ved pc.. du kan jo gå på helt almindelige hjemmesider og det er rart.! desværre er der ikke kommet java til SPV endnu men det siges at være undervejs (gratis) alt hvad man læser om SPV kan man ikke regne med for der bliver der ikke nævnt noget om alle de freeware programmer som der ligger rundt omkring på nettet i flæng kan nævnes www.4smartphone.dk http://www.monolithix.org/SPV_software.html begge sider er fyldt med programmer til SPV og der er faktisk mange gode..! hvis du er til spil er det lige telefonen for dig da der findes utallige spil til SPV nintendo og supernintendo spil - gameboy - gameboy color og advance + de spil der er lavet til SPV'en og der er rigtig mange.! ringe og sms-toner er ikke noget problem for der bruges almindelige wav-toner så det er bare at lave dem fra dine cd'er eller hvad det nu kunne være..

kameraet tager virkelig gode billeder men den er lidt langsom til at opdatere på skærmen så man skal bevæge telefonen langsomt når man skal tage billeder.. videofuntionen er også god.! du kan se divx film på den via et program..

telefonen kan virke lidt langsom men der fides nogel boost programmer som man bare skal indstallere og nogel tricks til at få den hurtigere så det gør ikke så meget..

med hensyn til holdbarhed kan jeg nævne at jeg tabte min telefon i toilettet for 14 dage siden og den virker stadig som før..

men stil endelig et par spørgsmål så kan jeg bedre svare..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 27-07-03 15:11

ok tak, skal nok skrive hvis jeg finder på noget !!!!!

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 27-07-03 15:14

DE der divx film, er det sådan at man kan forbinde telefonen til pc´en og se film fra pc´en mobilen ????
Forstår det ikke lige

CHristopher

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 27-07-03 15:16

*fra pc´en på mobilen ?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-07-03 18:43

nej dem konverterer du til et mindre format i Virtualdub derefter ligger du filmen over på dit SD eller MMC kort til telefonen og så kan du se dem på telefonen i et program der hedder PocketMVP den skal ikke være forbundet til PC'en du kan se dem overalt.!

Skriv endelig hvis du finder på flere spørgsmål.!

Mvh

Solgaard