/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Massagecreme/olie
Fra : Kvak
Vist : 1274 gange
35 point
Dato : 25-07-03 19:04

Hvordan laver man sin egen massagecreme eller massageolie?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 19:19

Hej igen Kvak
Der kan du bare se, det er slet ikke så svært.
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med sp. det har jeg ikke en dyt forstand på.

Husk nu at skrive til Kandu. Du klikker ude i venstre side hvor der står "Kontakt Kandu".

Og du behøver ikke smide så mange point ind, men må selvfølgelig gerne(Jeg tænker på de 200 fra før)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 19:25

Hej Kvak!
Jeg ville lige se om du fandt ud af det, og så at der er et link til et spørgsmål du måske kan bruge.
http://www.kandu.dk/dk/spg/18941
Og som Ram siger: "Du behøver ikke lægge så mange point for at spørge."
Emesen.

Accepteret svar
Fra : beiv

Modtaget 45 point
Dato : 25-07-03 20:00

Hej Kvak
Prøv denne opskrift:
Mandelolie med ca 10% hvedkimolie (stor mængde E-vitamin)

Eller 50 mg vegetabilsk olie tilsat højst 20 dråber æterisk olie.

M.v.h.
Beiv

Godkendelse af svar
Fra : Kvak

Dato : 25-07-03 21:31

Tak for svaret beiv.

Kommentar
Fra : beiv

Dato : 25-07-03 21:52

Det var så lidt Kvak, det var dem jeg selv bruger, og som jeg synes er gode.

m.v.h
Beiv

Kommentar
Fra : joppes

Dato : 31-01-04 13:54

Hej

Noget af det bedste at massere i er mandelolie man kan eventuelt tilsætte lide lavendel olie det berolier huden, jasmin olie har også en beroliende virkning. Hvis man bruger Citron eller appelsin olie virker det opfriskende.
Lad være med at blande for mange olier det får du ikke en bedre olie af, men du resiker at det bliver moget være feddet noget som ikke vil blandes ordenligt, det bliver noget grat værk. Mandelolien giver iøvrigt en flodt, gladt og spænstig hud der er mere modstandsdygtig overfor vind og vejr.
Jeg skriver af affering jeg er selv massør på fuldtid, og tro mig jeg har prøvet lidt forskælligt.

Kommentar
Fra : Frydendal

Dato : 26-11-04 00:08

Hej
Hvor er det billigst og bedst at købe Mandelolie,hvedekimolie,Vegetabilsk olie.