/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Find en tun cylinder
Fra : redfusion
Vist : 951 gange
40 point
Dato : 20-07-03 19:50

På min knallert (Qingqi Scooper GT) ligger cylinderen lodret og manifoldet ligger bagerst på cylinderen. Standart er 41mm, jeg kunne godt tænke mig en lidt større cylinder, er der nogen der ved hvor jeg kan få det, eventuelt hvilken anden knallert der har cylinderen siddene på samme måde som jeg beskrev.

På forhånd tak!

- redfusion

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 20-07-03 20:31

prøv her. Jeg ved ikke om de lige har dele til det mærke, men det er da et forsøg værd.
www.protunahandels.de
m v h

Accepteret svar
Fra : wrapper

Modtaget 40 point
Dato : 21-07-03 00:22

hej redfusion

det er højst sandsynligt at det er en lodretstående minarelli motor også kaldet horisontal minarelli motor der sidder på din knallert. man kan købe tun til den motor på denne side: www.dansk-scootertun.dk
jeg tror nok at det er samme slags motor der sidder på PGO comet og den kan man med sikkerhed købe tun til hos "protuna" som grausen har linket til, men ellers er der mange andre steder der også handler med tun til den.

m.v.h. wrapper

Godkendelse af svar
Fra : redfusion

Dato : 24-07-03 19:24

Mange tak wrapper.

Kommentar
Fra : www.aerox.dk

Dato : 18-04-04 18:54

hvor kan jeg købe frontskjold til sådan en fætter