/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Modem
Fra : henli
Vist : 739 gange
20 point
Dato : 20-07-03 10:49

Jeg har installeret et analog modem ext. det har virket godt længe, men nu er det begyndt med at fjerne sig fra enhedshåndteringen hver gang jeg slukker for computeren, jeg kører Windows XP, er der nogle der kan svare mig på hvad det skyldes

Accepteret svar
Fra : andersjensen

Modtaget 30 point
Dato : 20-07-03 10:50

Fjern det helt. reinstaller det og det virker. Windows Xp taber ligesom de andre windows versioner nogle gange sin tcp/ip opsætning, derfor.

Godkendelse af svar
Fra : henli

Dato : 20-07-03 23:23

Tak for svaret andersjensen.