/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
fedekur!!!!
Fra : sandieN
Vist : 4373 gange
200 point
Dato : 19-07-03 17:36

nogle der kender en god fedekur?????

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 19-07-03 17:43

Jeg går ud fra, at du er for tynd og ønsker at komme op på normalvægten.
Det kan du få en god vejledning i her:
http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=479&a=2683

Kommentar
Fra : netper

Dato : 19-07-03 17:44

flødeis chips og kola

det virker i hvert fald på mig *GG*

per

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-07-03 17:45

Hej sandie
Gid det var mig der havde det problem, mit er modsat.
Prøv lige at læse dette link.
God fornøjelse.
M.v.h
John

http://www.netdoktor.dk/madogkrop/artikler/undervaegt.htm

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 19-07-03 17:45

Det kommer da lidt på hvad formålet er med den fedekur - og hvor mange kilo....
Junk-food er jo altid løsningen - is, grillmad, pizza, cola, chokolade, chips.

Min far skulle tage en del kilo på en gang - han spiste blandt andet havregryn med halvt mælk, halvt piskefløde og godt med sukker - det kunne han godt li' + chokolade.... Det varede ikke længe med hans fedekur

Et rygestop virker for mange af dem der ryger! Min kæreste kan bare ikke tage på særligt godt - men der virker et rygestop til omkring 7 kilo (og en graviditet til omkring 25 kilo..... )

Men lad os lige få formålet at vide

Mvh

Kommentar
Fra : sandieN

Dato : 19-07-03 17:53

ja undskyld jeg ikk fik skrevet så meget... jeg vil gerne tage 10 kilo på.. jeg er 172 og vejer 51. lige meget hvor meget jeg spiser a junkfood osv. så tager jeg ikke et eneste gram på. jeg spiser og spiser men der sker ikke rigtigt noget..

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 19-07-03 17:58

Ryger du? - og hvor meget motion får du til dagligt (motion/arbejde)?

Godkendelse af svar
Fra : sandieN

Dato : 19-07-03 17:59

Tak for svaret Rellom.
jeg vil kigge nærmere på det

Kommentar
Fra : sandieN

Dato : 19-07-03 17:59

ja jeg ryger men jeg dyrker ikke motion

Kommentar
Fra : sandieN

Dato : 19-07-03 18:02

tak til alle der har svaret, det sætter jeg stor pris på.

Kommentar
Fra : Maha

Dato : 30-07-03 15:57

DRIK banan milkshake 6 gange om dagen , SÅ TAGER MAN PÅ -:)

Kommentar
Fra : Nickelodean

Dato : 16-09-03 17:26

Jeg har sq det samme problem, vejer 52 kg og er 1.75 høj, jeg er den af alle mine venner der spiser mest og lige meget hvor meget junkfood jeg også spiser hjælper det ikk en skid!!!

Kommentar
Fra : SigridJensen

Dato : 27-10-04 18:31

Nogen der har en fedekur man kan følge i en uge eller noget?
Jeg er gymnast.. har prøvet alt for at tage på, men det hele er kun muskler...
please hjælp mig.. jeg vil helt ikke spise junkfood