/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Onani mellem fyre
Fra : hclean
Vist : 5759 gange
28 point
Dato : 19-07-03 10:53

Hej

Jeg er en heteroseksuel fyr der tænder på tanken om at onanere med en anden fyr samt sutte pik på hinanden. Tanken om at røre en anden fyrs pik og sutte på den gør mig liderlig, men nu er det jo ikke nødvendigvis alle fantasier man skal udleve.
Så jeg ville høre om der er andre fyre herinde der har sammen fantasi, og om der er nogen der har udlevet deres fantasi og været sammen med en anden fyr ?
Hvordan kommer man igang, sker det pludseligt eller mødes man med den hensigt at være sammen ?
Hvordan er det at mærke en anden fyrs hånd / mund på sin pik ?

hilsen
Hclean

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 19-07-03 13:40

Clean - kalder du dig selv.

Det var dog en underlig betegnelse at vælge med din indstilling.

Semmer

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 19-07-03 19:25

Hejsa

Som du allerede kan se af semmer's indlæg vil du møde mange fordomme og intolerante personer. Personligt mener jeg det er et af de sidste tabuer i vores samfund (næst efter døden) - det er mere acceptabelt for mange at være homoseksuel fremfor at være hetero og en gang imellem krydre det med lidt samme-køns-sex.

Jeg har selv haft mange gode (og et par mindre gode) oplevelser med andre fyre. Oralt er det tit utroligt godt fordi andre mænd ved hvordan det skal gøres + de har ofte en større mund en pigerne så den kan komme dybere.

Du kan møde andre fyre til en uforpiltigende omgang gennem ofir chatten fyr/fyr der er øst og vest afhængig af hvor du befinder dig.

Du er velkommen til at skrive direkte til mig hvis du vil have mere direkte svar.
Fnys
jonas.bille@mail.dk

Kommentar
Fra : sekstenaarig

Dato : 20-07-03 16:05

jeg har også prøvet at onanere og sutte sammen med en anden dreng. det var også noget jeg havde gået og tænkt på i længere tid. det skete en aften jeg sov hos en ven.

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 21-07-03 09:50

Prøv at læse dette:

http://www.kandu.dk/dk/spg/18057

mickh@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : Freakyone

Dato : 21-07-03 13:13

Har ofte prøvet, at blive kneppet i røven, mens jeg knepper med min kæreste. Det er en storslået oplevelse - ikke fordi den er homosexuel, men fordi det er fedt at prøve. Jeg har også både givet og modtaget oral - også det var en alletiders oplevelse.

Så jeg kan kun sige - go for it

Kommentar
Fra : hclean

Dato : 21-07-03 16:17

Hej Sekstenaarig

Prøvede du kun en gang eller ses i stadigvæk ?

Hvordan kom i igang og hvad sagde din ven ?

Hclean

Kommentar
Fra : sekstenaarig

Dato : 26-07-03 13:55

vi har prøvet det to gange.. det skete en gang jeg sov hos ham. vi så porno og så var vi begge MEGET berusede.. anden gang skete det bare lige pludslig. jeg havde ellers bestemt at jeg ikke ville gøre det mere, det er lidt for specielt.

Kommentar
Fra : icebobo

Dato : 27-07-03 11:04

Hej sekstenaarig

Når du siger at det er lidt for specielt, tror du så ikke det er fordi i måske har været meget nervøse for hvordan den anden ville tage det (jeg mener lidt lige som sex for første gang)?
De første gange man prøver med en fra det andet køn er det også altid lidt mærkeligt.
Hvad har i prøvet?

Kommentar
Fra : gogogo

Dato : 28-07-03 18:49

til 16årig
jeg har også prøvet det en del gange og jeg må sige at de første måske 5 gange var det også meget mærkeligt men det blev bedre for hver gang
Nu er det måske heller ikke det bedste tidspunkt at prøve det på hvis i er meget fulde så men den kombination og det så også er første gang kan jeg sagtens forestille mig det var mærkeligt :)
Men fra mig selv kan jeg bare sige.. prøv det igen nogle gange indtil nervøsiteten har lagt sig lidt så skal du bare se.

baj baj

Kommentar
Fra : gogogo

Dato : 28-07-03 18:50

til 16årig
jeg har også prøvet det en del gange og jeg må sige at de første måske 5 gange var det også meget mærkeligt men det blev bedre for hver gang
Nu er det måske heller ikke det bedste tidspunkt at prøve det på hvis i er meget fulde så men den kombination og det så også er første gang kan jeg sagtens forestille mig det var mærkeligt :)
Men fra mig selv kan jeg bare sige.. prøv det igen nogle gange indtil nervøsiteten har lagt sig lidt så skal du bare se.

baj baj

Kommentar
Fra : sekstenaarig

Dato : 28-07-03 20:27

det var ikke så meget følelsen der var mærkelig. mere tanken ved det begefter. vi var ikke fulde anden gang...

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 04-08-03 11:41

Ja? Alle har vel prøvet lidt af hvert!?..
Jeg har skam også prøvet at give/modtage oral med en fyr!.. Det var skam utroligt lækkert! Som før sagt er fyrens svælg større! Så, der kommer mere nydelse - Jeg var i himlen *rødmer*!..
Erhm.. ja du spørger om, hvordan man kommer frem til det? Der er jo forskellige lege? Som s-p eller k.. Eller også ka du kigge på porno med en ven? (gjorde jeg).. Ellers må du gå ind på "fyr søger fyr" på ofir
Held & lykke / nydelsen er top nice *G*
mvh
/Kasper

Kommentar
Fra : th.lowe

Dato : 05-08-03 17:04

I er heldige. Jeg vil også vildt gerne prøve at sutte den af på en fyr. Men.... er for genert.

Kommentar
Fra : loveyou

Dato : 05-08-03 17:55

Hej th.lowe

Jeg kan sagtens følge dig da jeg kender det fra mig selv.
Det ville nok være en fordel at prøve det med en som du er sikker på også har lyst, da det nok ville være lidt kikset hvis modparten ikke vil ;)
Jeg har selv prøvet det et par gange, og jeg må sige det var noget af en overraskelse da jeg overhovet ikke havde forestillet mig at personen jeg prøvede det med kunne finde på det.
Desværre har jeg ikke kontakt med ham mere men ville ellers gerne prøve det igen.

Må jeg spørge om hvor gammel du er ?

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 13-08-03 11:56

Jeg sidder selv i samme sitiuation. Jeg har afsindig lyst til at prøve men ved ikke rigtig hvordan. Selv prøvede jeg en del fra jeg var ca. 12 til jeg var 14 år.
Det var fedt at røre ved en andens stive pik og mærke når det rykkede i den og han sprøjtede. Det var ligeså fedt at en anden gjorde det på en, da nydelsen var endnu størrer når en andens bevægelser gjorde det.

Hvis du vil vide mere så skriv til l-overgaard@ofir.dk

Kommentar
Fra : thlowe

Dato : 15-08-03 11:33

hej igen loveyou og overgaard,
jeg er 24 og er biseksuel. har kun haft forhold til piger, men kunne tænke mig at prøve at røre og slikke på en fyr.
jeg kender ingen jeg kan prøve det med, men måske kommer chancen en dag. indtil da nøjes jeg med at læse saftige historier på internet og kigge på billeder.

Kommentar
Fra : thlowe

Dato : 15-08-03 11:34

hej igen loveyou og overgaard,
jeg er 24 og er biseksuel. har kun haft forhold til piger, men kunne tænke mig at prøve at røre og slikke på en fyr.
jeg kender ingen jeg kan prøve det med, men måske kommer chancen en dag. indtil da nøjes jeg med at læse saftige historier på internet og kigge på billeder.

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 19-08-03 12:23

I forige liv var jeg en pige, og der var jeg godt nok lesbisk, men jeg prøvede da lige en enkelt gang at suge kødfløjte. Jeg brød mig ikke om det, og da jeg mødte min skaber efter døden indtraf spurgte jeg om jeg ikke måtte blive en mand, da jeg elskede kvinder. Og det blev.

Accepteret svar
Fra : morris10

Modtaget 28 point
Dato : 26-08-03 04:10

Hejsa, jeg er glad hetero men har fantastiske erfaringer fra gensidig onani og piksutteri med en ven da jeg var ung teenager. Startede uskyldigt med at se lidt porno og udviklede sig saftigt derfra. Jeg drømmer tit om at gøre det igen, en pik er altså noget af det bedste legetøj der findes. Jeg har desværre mistet kontakten til min ven. Nu går tankerne mere og mere på at blive sprøjtet i ansigtet og munden. Måske igen en dag (håber jeg)...

Godkendelse af svar
Fra : hclean

Dato : 26-08-03 17:35

Tak for svaret morris10.

Kommentar
Fra : kanuni58

Dato : 15-11-03 12:18

aad det er da klamt at gøre så dan noget. det er da for bøsset. hvorfår vælge pikken npr der er fisse. det er 100 gange bedre at gøre det med en kvindelig væsen. Jeg foretrækker anal på en kvinde

Kommentar
Fra : Maximiliam

Dato : 13-12-03 22:14

hør nu her... enten er du bi-,homo-, hetroseksuel... hvis du virkelig har de tanker om andre mænd kan du vel indse at det er en af de to første muligheder.. men du skal gøre op med din seksualitet.. det er ikke noget at spøge med.. det er en stor del af dit liv så overvej om det er det du vil.. hvis det er det kan jeg kun sige at du har valgt noget som er væk fra samfundets normer.. du skal tænke dig om hvem du siger dette til.. det er ikke sikkert at dine venner vil kunne abstraherer fra tanken om dig der tænker på pik og ikke fisse.. men tag det stille og roligt.. alting tar tid..

Kommentar
Fra : driverman

Dato : 27-02-14 12:44

der er da ikke noget der er dit eller dat, man kan være mange dele, jeg har selv prøvet med en mand i skoven, den dejliste ting jeg har prøvet, jeg har da også prøvet at blive slikket af en hund flere gange, den første gang var jeg kun 13 gammel lige i starten vidste jeg ikke regtigt hvordan jeg skulle regere men lå nøgen i vores mark og den begyndte uden at jeg havde gjort noget men fik da udløsning, og det gjorde vi mange gange, også som voksen har jeg prøvet det, havde en hund i pleje i ca et år og boede et dejligt sted som portner i et indistustrig kvater i wekender var jeg helt alene og mit bad lå i gården, da lå jeg tit nøgen bagefter og hunden begyndte også at slikke mig, ja nærmest voltog mig og den fik lov mange gange, men jeg er da helt normal syntes jeg
mvh
driverman