/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvem kan hjælpe
Fra : cschannong
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 18-07-03 18:02

Jeg søger forældrene til Jens Musted f. 1730 gift den 8/12-1755 Vor Frue, københavn, med Anne Margrethe Aarup. Han er død 25/6-1798 i københavn. Han var kgl skuespiller og kammersanger

Kommentar
Fra : senta

Dato : 18-07-03 22:24

Fra DDA. jeg ved ikke om du har disse data, ? beklageligvis er der ikke fødested med i Folketællingen fra 1787. men dog oplysninger om hvor han var Skuespiller , håber det hjælper dig videre.

Samtlige personer i husstanden

København, København (Staden), Hof & Militæretaten, Hofetaten rundt om i Byen, , Store Kongensgade 58, 2, FT-1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Musted, 57, Enke(mand), , Acteur ved Comoedien,
Friderica Juliana, 32, Ugift, Datter, ,
Christiane, 27, Ugift, Datter, ,
Mariane, 25, Ugift, Datter, ,
Caroline, 19, Ugift, Datter, ,
Christiane Aarup, 44, Ugift, Forrige Kones Søster, ,
Samtlige personer i husstanden

København, København (Staden), Sankt Annæ Vester Kvarter, , , Store Kongensgade 58, , FT-1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Andreas Kirkerup, 36, Gift, Huusbonde, Tømmer Mester,
Clare Kirkerup, 31, Gift, Huustrue, ,
Catrine Dorethea Kirkerup, 9, Ugift, Datter, ,
Niels Bredenberg, 31, Ugift, , Fuldmægtig,
Niels Pouelsen, 34, Ugift, , Kudsk,
Catrine Cronberg, 49, Ugift, , Tieneste Pige,
Jens Musted, 57, Enkemand, Huusbonde, Acteur ved den Kongl.Danske Skueplads,
Frideriche Juliane Musted, 32, Ugift, Datter af 1.Ægteskab, ,
Christiane Musted, 27, Ugift, Datter af 1.Ægteskab, ,
Mariane Musted, 25, Ugift, Datter af 1.Ægteskab, ,
Caroline Musted, 19, Ugift, Datter af 1.Ægteskab, ,
Christiane Aarup, 44, Ugift, forie Kones Søster, ,
Christine Christens Datter, 22, Ugift, , Tieneste Pige,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 21-08-03 18:28

jeg vil kontakte Submitter:
Frede Olsen
H?rmarken 8 , Aller?d, Denmark DK-3450
og prøve dette 574054-100399034651
Submission Search:
Det kan være der her er hjælp at hente.
Senta

Individual Record FamilySearch™ Pedigree Resource File

--------------------------------------------------------------------------------

Jens Musted Compact Disc #6 Pin #293096
Sex: M

--------------------------------------------------------------------------------

Event(s):
Birth: 1730 Place:
Death: 25 Jun 1798 Place: København

--------------------------------------------------------------------------------

Parents:

--------------------------------------------------------------------------------

Marriage(s):
Spouse: Anne Margrethe Aarup Disc #6 Pin #293097

Marriage: Place: København

--------------------------------------------------------------------------------

Personal Information:
Occupation: Place: Kgl.skuesp.,kammersanger

--------------------------------------------------------------------------------

Notes and Sources:
Notes: None
Sources: None

--------------------------------------------------------------------------------

Submitter:
Frede Olsen
H?rmarken 8 , Aller?d, Denmark DK-3450

Submission Search: 574054-100399034651
URL:
CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #6
CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources.
Order Pedigree Resource File CD-ROMS

About FamilySearch Pedigree Resource File:
The Pedigree Resource File is a new lineage linked database of records available on compact disc containing family history records submitted by individuals through FamilySearch Internet Genealogy Service. Family information is organized in family groups and pedigrees and includes submitted notes and sources. Many charts and reports can be printed from this data. Each disc contains about 1.1 million names. With the publication of every five discs, a master index for those discs will also be published and packaged with that set of discs. Discs may be purchased individually or as sets.

Please Note:
Submitter information is provided to help in the coordination of personal family history research. Use of this information for any other purpose, including marketing, advertising, or commercial solicitation, is strictly prohibited.

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 29 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 25-08-03 20:49

Hej Senta
Jeg har selv fundet de data som du giver og med henblik med Frede Olsen, har vi snakket sammen og er lige langt. Jeg har også læst om ham på dansk Biografisk leksikon

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 25-08-03 20:50

Hej Senta
Jeg har selv fundet de data som du giver og med henblik med Frede Olsen, har vi snakket sammen og er lige langt. Jeg har også læst om ham på dansk Biografisk leksikon

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 25-08-03 20:51

Hej Senta
Jeg har selv fundet de data som du giver og med henblik med Frede Olsen, har vi snakket sammen og er lige langt. Jeg har også læst om ham på dansk Biografisk leksikon

Kommentar
Fra : senta

Dato : 25-08-03 21:23

Jeg tror der på det Kgl.teater,findes bøger,kartotek, over de gamle kammersanger / skuespiller , hvis ikke , er materialet sikkert afleveret til arkivet, det var da et forsøg , med en opringning til teateret,angående dette.
Senta