/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Geely Boss JL150T-6
Fra : kimOlsen2999
Vist : 525 gange
20 point
Dato : 12-07-03 20:21

Hej

Jeg er den forholdsvis tilfredse ejer af en Geely Boss, og vil gerne i kontakt med de øvrige Geely Boss ejere i danmark til erfaringsudveksling mv.

Hilsen

kim Olsen

Kommentar
Fra : funker

Dato : 21-09-04 21:07

Hej kim

Har nu haft min Boss siden 15-3 2004 og har kun haft et driftstop, grundet overgang i dødmandsknappen.
Så havde det ikke været for den mail du sendte til mig før jeg købte maskinen hvor du beskrev at du havde haft det samme problem, ville jeg aldrig have fået min Boss med hjem fra Bakken
Jeg syntes at det lyder som en god ide!!!
Der er allerede oprette en Geely gruppe, dog er den nystartet og for alle geely ejer. http://dk.groups.yahoo.com/group/geely/

Hilsen

Henning Thode

Kommentar
Fra : kimOlsen2999

Dato : 21-09-04 23:23

Hej Henning

Den gruppe vil jeg da kikke nærmere på.

Min har lige rundet km 10000, og jeg er stadig kørende

Hilsen
Kim Olsen