/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Køb et Ordenligt TUNSÆT
Fra : 30scooter
Vist : 1047 gange
10 point
Dato : 11-07-03 22:12

jeg har lige et ? mål. kan man overhovet købe et komplet tunsæt til en Puch maxi k,, hvor der ikke er FEJL PÅ Tunsættet?? vil nemlig gerne købe et ORDENLIGT tunsæt til min Puch maxi k..kan det bedre betale sig at købe en tun ting af gangen?? i stedet for at man køber hele Tunsættet sammen??

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 11-07-03 22:17

hejsa
prøv at kigge på denne isde der køber manden ofte tundele

www.protunahandel.de
det er et tysk firma, men der er danskere der passer telefonen og deres kataloger er på dansk

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-07-03 01:43

30scooter >> hvis du køber det de har på www.stc-tuning.dk er det eneste der er galt (ved det jeg fik) at studsen er LIDT skæv i bunden, det retter du nemt ud med lidt sandpapir på et bord! Og så passer ophænget til udstødningen jo ikke, men sådan er det jo bare!

og nej det kan ikke betale sig at købe delene hver for sig, for det er jo de samme dele de har i kittet som de sælger hver for sig!

Kommentar
Fra : parfume

Dato : 12-07-03 14:14

det kan du ved thansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-07-03 14:48

parfume > NEJ! Thansen sælger kun lovlige dele til Puch Maxi... Det kan være du tænker på den ulovlige del af thansen men den hedder altså protuna.dk.....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-07-03 14:49

og dog, protuna.dk's dele er jo ikke ulovlige, man må bare ikke køre med dem på vejen

Kommentar
Fra : parfume

Dato : 12-07-03 15:23

hvor i landet bor du ellers er der også pers cykler og knallert her i odense der har man kunne købe tun

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:23

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag