/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lygteglas
Fra : Schwen
Vist : 342 gange
50 point
Dato : 09-07-03 23:00

Jeg har her det sidste stykke tid ledt efter et sæt farvet/tonet blinklygteglas (for- og bagblinklygter+bremselys) til min Aprilia Rally, men jeg har ikke kunne finde nogen.
Til gengæld så jeg nogen til Yamaha Aerox som ligner dem på Rallyen på en prik.

Er der nogen som ved om de passer på min Rally?
Eller er der en der kan fortælle mig hvor jeg får fat i sådan et sæt der passer?

(Dem til Aerox: http://www.scooter-shoppen.dk/billeder/carbon%20aerox%20blink.jpg)

Kommentar
Fra : Schwen

Dato : 09-07-03 23:01
Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-07-03 23:16

kig her, de burde have noget du måske kunne bruge ? http://www.aprilia-scooters.dk/

Kommentar
Fra : Schwen

Dato : 09-07-03 23:30

Desværre. De har kun de originale orange og røde.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-07-03 23:39

ok så!

Kommentar
Fra : k50freak

Dato : 13-07-03 15:13

hvad med at købe glas-toner fra thansen så kan du selv tone dem