/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
nal-net og TDC mail???
Fra : theking20000
Vist : 1580 gange
100 point
Dato : 09-07-03 00:20

Efter at have skiftet Internet forbindelse til Nal-net har det ikke været muligt at sende mails via eksisterende mail konto hos TDC, dog modtage?
Hvad er grunden hertil? Bliver Nal-nets IP ikke godkendt på TDC mailserver??

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 09-07-03 00:45

Hejsa

du skal rette din udgående (smtp) til
mail.nal-net.dk
for alle din(e) andre mail kontoer, så sender du via nal.net men modtager stadig på din tdc mail adresse

se mere her http://www.nal-net.dk/ under support

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 09-07-03 01:14

Du kan også bruge TDC som SMTP-server det kræver bare at du husker under punktet "min server kræver godkendelse" (under mailopsætning/under konti) at indsætte dine brugeroplysninger fra TDC. Normalt når du loggede på TDC internet var det ikke noget problem da du så er godkendt som bruger - men fra en femmed leverandør skal man lige huske at "logge" sig på SMTP-severen ved afsendelse.

Fortæl hvilket mail-program du bruger så kan vi bedre hjælpe dig....

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 22-07-03 09:53

Tak for svaret dk.