/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Ny fenderliste til motorbåd
Fra : paulpress
Vist : 1127 gange
130 point
Dato : 07-07-03 13:07

Jeg har en meget velholdt motorbåd, Mørebas 17 fod, kabinebåd fra 1977, som under et stormvejr fik ødelagt den grønne fenderliste. Det norske bådværft eksisterer åbenbart ikke længere. Kan nogen fortælle mig hvor jeg kan skaffe en ny fenderliste magen til den gamle?

Kommentar
Fra : allanjeppesen

Dato : 19-08-03 16:45

Denne link til gummivarefabrik kan muligvis løse problemet - farve og profilering kan evt. indsendes til fabrik.

Kommentar
Fra : allanjeppesen

Dato : 19-08-03 17:05

linket smuttede mvh allan http://www.aag-gummi.dk/

Kommentar
Fra : tommyola

Dato : 11-04-04 23:42

Hei,orginal fenderlisten er laget i Norge hos Industriplast a/s i Bergen