/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Er du interreseret i gratis arbejdskraft~
Fra : AnniRKK
Vist : 525 gange
10 point
Dato : 05-07-03 23:00

Jeg er sikker på du tænker at, det her er noget værre noget, og det må være fusk og humbuk...
Men det er det faktisk ikke!!

Jeg er igang med min kontor uddannelse, og kan tilbyde en gratis arbejdskraft i max. 3 mdr.
Men arbejdet skal være seriøst, ikke noget med at lave kaffe og rende på posthuset. Men rigtigt kontorarbejde.
Da jeg oftest har hørt fra mine venner at, de har været ude i en udsationereing, hvor de har lavet alt de "beskidte" arbejde. Det er jo ikke det jeg skal uddannes i.
Det ovenstående er det eneste krav jeg stiller. Er det et krav du kan opfylde så lad mig høre fra dig..

Eftersom jeg skriver herinde er fordi nu har jeg prøvet at sende 123 ansøgninger ud, af 123 forskellige arter, min tålmodighed er ved at rende op, så jeg vil prøve noget anderledes, og hvad var mere nærliggende i disse tider??

Vil da lige til sidst sige at jeg søger i Vejle Amt, og du er velkommen til at kontakte mig herigennem. Og herefter få min mail.

MVH
Anni Nielsen

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 10 point
Dato : 06-07-03 15:11

Så skal du bprøve at være mig! Jeg har været på AS/3 hvor jeg siden 2/1 har sendt 700 ansøgninger uden job! Så nu starter jeg på uddanelse!

Kommentar
Fra : lisberg.johansen

Dato : 07-08-03 08:27

Hej Anni Nielsen!
(og xodeus)
Jeg er journalist (free lance) og arbejder bl.a. på et projekt om de mennesker, som har svært ved at finde arbejde på trods af al snakken om mangel på arbejdskraft. Jeg vil meget gerne ringes op af jer (og folk i samme situation) på 2427 2085 fra torsdag formiddag. Jeg kan ikke skaffe jer arbejde, men hvis vi kan samle tilstrækkelige erfaringer kan det måske føre til en artikel. Og måske derigennem ... Hvem ve'?

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 07-08-03 17:16

Hejsa lisberg

Det er nu mere en læreplads jeg er på jagt efter, da jeg endnu har 1½ år inden jeg kan kalde mig for kontor ass...

MVH
RKK

Godkendelse af svar
Fra : AnniRKK

Dato : 15-01-04 18:57

Tak for svaret xodeus.
Jeg vælger at give dig pointene og få lukket spørgsmålet..*SS*

Kan du ha det rart

AnniRKK