/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjææælp!! Problemer med 3510i
Fra : liberia
Vist : 533 gange
30 point
Dato : 05-07-03 12:26

Via f.eks. dette link : http://www.smsland.dk/ kan man uploade sit eget billede og få det som "logo" på telefonen.
Jeg har fulgt instruksionerne nøje, HAR sørget for at aktivere TDC GSM (wapopsætning, vist) samt aktiveret tjenestebeskeder... Min veninde, som har en tlf helt mage til, har ingen problemer med det og har fået sit billede. Jeg når så langt som til at sende en besked til 1208 med den kode, man får, når man har uploaded billedet...og så sker der ikke en kæft...jeg får ingen sms tilbage, ej heller fejlmedd. eller lign. Der sker INTET.. Og det kan jeg ikke forstå. Jeg har forsøgt 4-5 gange nu uden held og har naturligvis checket at jeg sender kodebeskeden korrekt.... KAn det have noget at sige, at telefonen er helt ny (købt onsdag 3/7)? Jeg kan ellers godt både sende og modtage alm. sms'er ... Hvis nogen har forslag til hvad der går galt er jeg meget taknemmelig!!!!

mvh

Marie

Åååh, damn, jeg har ikke så mange point tilbage...håber på hjælp alligevel

Accepteret svar
Fra : janhof

Modtaget 40 point
Dato : 05-07-03 12:45

Hey
Marie..
Alle tele-selskaber skal lige ha en chance til at få eksempelvis GPRS og wap aktiveter til sim-kortet, før man kan sende/modtage MMS´er (billeder)
-så hvis du har aktiveret selskabet til mms,
(-noen gange går det lidt hurtigere hvis man ringer til dem!(TDC-80808050))
-med at sende dem en "mms-start" besked, -sku der ikk gå så længe før det virker, alt afhængigt af travlheden i dit selskab.. -og så selvfølgelig liiige slukke og tænde tlf´en en gang.. c",) (-hvilket faktisk er godt at gøre en gang imellem, -hvorfor ved jeg ikke, men det blir mit næste indlæg...!)
Håber du kan bruge svaret..
Gö´Weekend..
-janhof-

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 05-07-03 21:57

Har du prøvet at kigge forbi www.3510i.dk? Vælg MMS-upload.

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 06-07-03 02:59

Et godt link er www.mobildebat.dk

Ellers kan jeg foreslå dig at ordne det der selv udenom diverse betalingsservices: www.coolservice.dk

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 06-07-03 02:59

Et godt link er www.mobildebat.dk

Ellers kan jeg foreslå dig at ordne det der selv udenom diverse betalingsservices: www.coolservice.dk

Godkendelse af svar
Fra : liberia

Dato : 09-04-04 22:40

Tak for svaret janhof.