/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Rydde op i mine fotos
Fra : jensviggo
Vist : 226 gange
100 point
Dato : 03-03-24 07:35

Har mange billeder på min iPhone 6s. Vil gerne have slettet alle dubletter.
Hvordan gør jeg det? Har gjort det engang men har glemt alt om det nu.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-24 08:35
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-03-24 10:08

Citat
Du følger blot denne brugsanvisning:

https://support.google.com/photos/answer/6128843?hl=da&co=GENIE.Platform%3DiOS

Der er en vejledning til Google/Android og ikke til iPhone!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-24 10:15

Citat
Der er en vejledning til Google/Android og ikke til iPhone!

Prøv lige at kigge ordentlig efter makker...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-03-24 10:16

Citat
Frigør plads på din iPhone eller iPad
Vigtigt! Denne funktion sletter billeder fra din enhed.

Åbn appen Google Fotos Fotos på din iPhone eller iPad.
Log ind på din Google-konto.
Tryk på din kontos profilbillede eller forbogstav og så # elementer, der skal slettes fra denne enhed .
Tryk på Slet # elementer, hvis du er klar til at frigøre plads.
Åbn appen Photos (Fotos) på din iPhone eller iPad (ikke Google Fotos-appen).
Tryk på Slettet for nylig, og slet de samme billeder og videoer.
Åbn appen Google Fotos Fotos for at se dine billeder og videoer, blandt andet dem, du har slettet fra din iPhone eller iPad.
Til sikkerhedskopierede billeder og videoer kan du bruge værktøjet lageradministrator i Fotos til at vise elementer, som du måske vil slette, f.eks. slørede billeder, screenshots og store videoer. Få flere oplysninger om, hvordan du administrerer din lagerplads.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-24 16:15

På min iPhone trykker jeg på fotos, så kommer alle billederne frem. Derefter trykker jeg på det foto, som jeg vil slette, så ser du en papirkurv, den trykker jeg på derefter står der slet billede, den trykker jeg så på og billedet er slettet.

Det er meget enkelt og let.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-03-24 20:06

Lav en oprydning gennem telefonens programmer, der burde du kunne vælge DUBLETTER.

ANS: metode kan tage dage for at slette, med et billede af gangen.

https://www.google.com/search?q=iphone+duplicate+photo+cleaner&oq=uphone+duplikTE&aqs=chrome.6.69i57j0i13i512l4j0i13i30l5.15717j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-24 10:56

abbaba

Man kan slette mere end et af gangen.