/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siri
Fra : jensviggo
Vist : 222 gange
100 point
Dato : 21-11-23 09:20

Siri har overtaget min iPhone SE
Uanset hvad jeg laver/gør snakker Siri med og kommer med en masse forslag til hvad jeg skal. Jeg kan ikke komme ind i indstillinger så jeg kan ændre det. Hvordan det er opstået ved jeg ikke.
Hvad kan jeg gøre for at komme til normal igen.
Vh jens

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-23 09:38

Her er nogle trin, du kan prøve for at deaktivere Siri:

Genstart din iPhone: Hold sideknappen og en af lydstyrkeknapperne nede, indtil skyderen “sluk” vises. Træk i skyderen for at slukke din iPhone, og tænd den derefter igen ved at holde sideknappen nede.

Brug stemmekommandoer: Hvis Siri stadig er aktiv, kan du prøve at sige “Hey Siri, åbn indstillinger” for at komme ind i indstillingsmenuen.

Deaktiver Siri i Indstillinger: Når du er i indstillingerne, skal du gå til “Siri & Søgning” og slå følgende fra:

Lyt efter “Hey Siri”
Tryk på sideknappen for Siri
Tillad Siri, når låst
Nulstil alle indstillinger: Hvis ovenstående trin ikke virker, kan du prøve at nulstille alle indstillinger. Dette vil ikke slette dine data, men vil nulstille alle indstillinger til fabriksstandarder. Gå til Indstillinger > Generelt > Nulstil > Nulstil alle indstillinger.

Hvis disse trin ikke løser problemet, kan det være nødvendigt at kontakte Apple Support for yderligere hjælp. Husk at sikkerhedskopiere din iPhone, før du foretager nogen nulstilling eller gendannelse for at beskytte dine data.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 21-11-23 10:58

Har nu endelig fået Siri slået fra. Mange tak

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 12-12-23 01:20

Drop Windows.