/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Jeg leder efter inspiration til Gaver
Fra : Sandlegetøj
Vist : 69 gange
50 point
Dato : 20-11-23 23:34

Hejsa

Jeg leder efter inspiration til badevinger til min lille nævø. Indtil videre har jeg fundet noget på https://sandlegetoej.dk/collections/badevinger og https://xn--svmmeartikler-cnb.dk/svommevinger/

Andre der har nogle gode anbefalinger?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-11-23 01:17

Godt forsøg på reklamefis...
Find et andet sted at reklamere!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-11-23 08:52

Der er mange muligheder, og det er vigtigt at vælge et par, der både er sikre og sjove for ham at bruge. Her er nogle tips til, hvad du kan kigge efter:

Sikkerhed: Sørg for, at badevingerne er CE-mærkede og opfylder de relevante sikkerhedsstandarder. De skal være i stand til at holde barnets arme oppe i vandet uden at hæmme bevægelsen.
Komfort: Vælg badevinger, der sidder godt til ved armene uden at glide frem og tilbage, og som ikke er i vejen for barnets naturlige bevægelser i vandet.
Design: Børn elsker ofte farverige og sjove designs, så kig efter badevinger med spændende mønstre eller figurer, som din nevø vil synes om.
Materiale: Der findes oppustelige svømmevinger og badevinger af skum. Skumvinger kan være mere holdbare og nemmere at tage på og af.
Størrelse og vægtangivelse: Vær opmærksom på vægtangivelsen og størrelsen, så du sikrer, at badevingerne passer til din nevøs alder og vægt.
Du har allerede fundet nogle muligheder, og jeg kan tilføje et par flere steder, hvor du kan finde inspiration:

Watery.dk har et udvalg af badevinger til børn, herunder oppustelige svømmevinger fra Speedo og skumvinger fra Beco.
Tress.com tilbyder også et udvalg af svømmeudstyr, herunder badevinger.
Husk, at badevinger er et flydehjælpemiddel og ikke et livsreddende redskab, så det er vigtigt altid at holde opsyn med børn, når de er i vandet.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 21-11-23 16:59

Citat
Jeg leder efter inspiration til badevinger til min lille nævø

Citat
Indtil videre har jeg fundet noget på

Indtil videre har du TILFÆLDIGVIS fundet nogle badevinger hos "Sandlegetøj" - dit eget profilnavn!!! - og vel sagtens dit eget firma

Du leder såmænd ikke efter badevinger.
Du prøver at platte dig til gratis reklame på Kandu.
Smut et andet sted hen og betal.

Annuller spørgsmålet
Fra : Sandlegetøj

Dato : 21-11-23 17:09

Jeg fandt det jeg søgte hos Br.dk :)