/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Penge
Fra : mintpasil
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 15-08-23 17:12

er der nogle der kunne tænke sig at tjerne 1000 kr ved at møde mig på vestport i morgen tidlig kl.6.45 så skal vedkommende bare tage nøglen ud af en lås så vil jeg hæve di 1000 kr når jeg får fri kl.15.00 eller fredag samme tid

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-08-23 18:07

Hvad er det dog for et latterligt spørgsmål - er du da fuldstændig fra koncepterne - hvem tror du finder det særlig troværdigt at møde op på Vesterport station til en noget ulden transaktion som politiet nok ikke ville finde særlig smart med sådanne lyssky forretninger...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-08-23 18:49

Nårh det er ham med nøglerne. Det lugter af noget man ikke må. Men held og lykke med at finde et fæ, der vil deltage.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-08-23 19:06

Citat
Nårh det er ham med nøglerne. Det lugter af noget man ikke må. Men held og lykke med at finde et fæ, der vil deltage.

Ja, han er da helt skudt i roen...
Hvem kan dog tage en person med den statistik alvorligt?

Spørgsmål
- Ubesvarede   4
- Besvarede   0
- Annullerede   1
- Slettede   0
Ialt   5

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 16-08-23 07:40

Hvor fanden ligger Vestport ?

Så vidt jeg kan se på nettet er det et holdingselskab med investeringer som blev tvangsopløst i 2012

Som jeg har forklaret dig før er det rutine at skifte låse af flere grunde, så du skal henvende dig hos de nye indehavere af kontorerne hvis du mener at have nogen ejendele som ikke er blevet fjernet.

Der er dog en by i det vestlige Irland som heder Westport ................ jeg har været der, masser af flot landskab og Guinness.

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 16-08-23 15:05

Det er lige mig. Jeg har altid været til nemme penge.
Og jeg ved lige nøjagtig, hvordan det skal gøres. Har selv lært det fra Olsen-Banden.

I morgen kl. 6:45....skide godt.

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 16-08-23 16:28

Hej abelonerep ja på vestport station 6.45 helst hvis du kan fredag

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 16-08-23 18:24

Vestport station eksisterer kun i din fantasi.

Prøv nogle andre piller.

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 16-08-23 21:19

Nej vesterport station kommer lige efter Københavns hovedbanegård og har ligget der i mange år så måske skulle du prøve nogle andre piller alle ved at vesterport station kommer lige efter hovedbanegården i København

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 16-08-23 21:21

Så skulle di tusinder som stå af på vestport station være fantasi mensker

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 16-08-23 21:29

jeg kommer også. Hvordan kan jeg finde dig der blandt de mange mennesker?

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 16-08-23 21:52

du kan kende mig på at jeg har hvide malerbukser og en sort flemming Sørensen trøje på da jeg er bygningsmaler til hverdag

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-08-23 00:39

Citat
Nej vesterport station kommer lige efter Københavns hovedbanegård og har ligget der i mange år så måske skulle du prøve nogle andre piller alle ved at vesterport station kommer lige efter hovedbanegården i København

Du skrev Vestport flere gange og har nu pludselig fundet ud af at den hedder Vesterport, så vil det nok gå bedre næste gang du spørger andre om vej

Citat
alle ved at vesterport station kommer lige efter hovedbanegården i København

Kommer sgu da an på fra hvilken retning man ankommer

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 17-08-23 04:17

Hej for_lækker du kan kende mig på at jeg har hvide malerbukser på og en sort flemming sørensen trøje på da jeg er bygningsmaler til daglig

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 17-08-23 06:27

hej for_lækker mit telefonnummer er 26235208

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-08-23 15:07

Du bliver kontaktet af to brede fyre i hvide kitler som står klar med en spændetrøje og remme.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 19-08-23 13:14

Desværre sov jeg over mig, men der har sikkert været andre der kunne hjælpe.....

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 19-08-23 15:29

Hej for_lækker nej desværre der er kun dig som har skrevet tilbage til mig at du gerne ville tjerne di 1000 kr men hvis du stadig er interesseret I at møde mig på vestport station 6.45 /6.50 og tjerne 1000 kr kan du møde mig på mandag på vestport station jeg har hvide malerbukser på og en sort trøje hvor der stå flemming Sørensen på håber du vender tilbage du kan også ringe på mit mobil nummer som er 26235208

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 19-08-23 16:22

Du glemmer igen at skrive hvor "Vestport" station ligger, nok derfor at ingen møder op.

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 19-08-23 17:32

du kan også møde mig hele næste uge hvis en af di andre dage passer bedre men samme tid 6.45 6.50 på vestport station i København

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 20-08-23 07:54

hej for_lækker som jeg skrev hvis du vil møde mig på vesterport station i morgen mandag og tjerne di 1000kr som sagt er det kun der har været interesseret i at tjerne di 1000 kr det vil passe mig bedst i morgen mandag 6.45/6.50 jeg har hvide malerbukser og sort tjøre på hvor der stå flemming Sørensen på men hvis det passer dig bedre en af di andre dage i løbet af ugen kan vi mødes samme tid 6.45/6.50 hvis du stadig er interesseret

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-08-23 16:45

Mon ikke de vil være interesseret hvis du prøver at skrive til https://politi.dk/politikredse/koebenhavns-politi

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 21-08-23 17:48

Du skal se at få lukket denne tråd- det må være gået op for dig, at ingen er interesseret.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 22-08-23 01:17

Smæk nogle sedler op ude på Christiania.

Og nej, så skal de jo stå tidligt op

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 22-08-23 19:05

hej for_lækker er du blevet bange for din egne skygge jeg kan da huske du skrev du havde sovet over og en anden besked at du spurgte hvilket tøj jeg havde på så du kunne genkende mig blandt alle de andre mensker jeg forstå ikke har der har ændret sig siden di to bedskeder til at du bakker helt ud

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 22-08-23 20:04

Hvem er bange ?

Den eneste der er bange er jo dig som jo ikke vil bruge en låsesmed på lovlig vis og nok heller ikke kan dokumentere at du har ret til det der er bag indgangen

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 23-08-23 20:05

Citat
hej for_lækker er du blevet bange for din egne skygge
Sikke noget vås du skriver, er det virkeligt ikke gået op for dig, at vi kan skrive hvad som helst og du hopper i med begge ben i din kopi iver, selvom du i alle dine tråde har fået nej af folk herinde.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 23-08-23 20:14

læs hvad AbeloneRap skriver til dig her https://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=182115#2069111 så vågn op.

Kommentar
Fra : mintpasil

Dato : 24-08-23 07:03

hej for_lækker det kan da aldrig blive til at man kopire en nøgle når man tilbyder en at tage en nøgle ud af en lås og for 1000 kr

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 24-08-23 08:03

Stop så med alt det vrøvl !

Kernen i sagen er er at du ikke har legitim adgang til det der er bag porten, så var du jo forlængst kommet ind på lovlig vis.

Det vil ingen på Kandu hjælpe dig med, så du må søge et andet sted.