/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Penge
Fra : mintpasil
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 15-08-23 17:10

er der nogle der kunne tænke sig at tjerne 1000 kr ved at møde mig på vestport i morgen tidlig kl.6.45 så skal vedkommende bare tage nøglen ud af en lås så vil jeg hæve di 1000 kr når jeg får fri kl.15.00

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-08-23 18:08

Hvad er det dog for et latterligt spørgsmål - er du da fuldstændig fra koncepterne - hvem tror du finder det særlig troværdigt at møde op på Vesterport station til en noget ulden transaktion som politiet nok ikke ville finde særlig smart med sådanne lyssky forretninger...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-08-23 18:17

Kom til Nordsjælland med låsen, så gør jeg det gratis

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-08-23 19:12

Citat
Kom til Nordsjælland med låsen, så gør jeg det gratis

Det kan du da ikke mene alvorligt dogvillestar

Han er da helt skudt i roen...
Hvem kan dog tage en person med den statistik alvorligt?

Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 0
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 5

Kommentar
Fra : netop

Dato : 22-08-23 11:46

Mon ikke de vil være interesseret hvis du prøver at skrive til https://politi.dk/politikredse/koebenhavns-politi