/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Converter
Fra : abbaba
Vist : 298 gange
300 point
Dato : 19-07-22 15:41

Kan man virkelig ikke lave Canon EF-S objektiv om til EF mount.
Man kan lave mange andre linse typer om til alt andet, men kan ikke lige finde noget til oven nævnte.
Ved at EF-S passer på de fleste EOS kamera men ikke i en EF mount.
Har overvejet dette.
https://www.youtube.com/watch?v=lSxT-R0T29o&ab_channel=Discharged

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 20-07-22 07:36
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-07-22 19:00

det er til fuldframe kameraer ikke til ef eos

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-07-22 06:31

Lavede samme nummer som på videoen, og det virker, dog kan linsen ikke auto fokusere fokusere efter 50mm med en telekonverter.
Samt han savede den af, den er kun limet på, så lidt varme og det går rimeligt nemt også med at lime den på igen.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 29-07-22 06:31

Tak for svaret Stouenberg.