/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Kontakte Coop
Fra : ingelein
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 08-09-20 21:03

Jeg har nu ledt efter en mailadresse til Coop i lang tid. Intet er relevant for mig.
Jeg vil spørge Coop hvorfor de i en Fakta butik jeg er nødt til at handle i, fordi den er den eneste butik i Miles omkreds ikke kan få etableret ordentlige spritdispensere, der ikke sidder 1,60 cm over jorden, nødtørftig strippet fast til en stander. Jeg skal strække mig og ender som regel med at få et strint sprit i hovedet, hvis der da er noget sprit i beholderen. Det har nu stået på i 6 mdr. og ingen udsigt til at vi bliver fri for at spritte foreløbig. Har Coop ikke råd til ordentlige spritdispensere? Det smarteste jeg har set var på Kolding Sygehus, hvor beholderen aktiveret når man stikker hånden ind under en fint udformet beholder, som kvitterede med en klat spritskum.
Mon Coop ikke har råd til ordentlige dispensere?
Nå, min klagesang skulle nu sendes til Coop, som jeg ikke kan finde adressen til.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-09-20 22:29

Har du gjort opmærksom på det i butikken?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 08-09-20 22:38

kundeservice@mad.coop.dk telf 70 20 06 47

HER HAR DU EN EMAIL ADR. OG ET TELF NR.
HVIS IKKE DE KAN TAGE DIN KLAGE, KAN DE SIKKERT GUIDE DIG VIDERE.

JEG HAR ALTID EN LILLE FLASKE FLASKE HÅNDSPRIT I LOMMEN,
NETOP FORDI DEM DER ER I BUTIKKERNE OFTE ER TOMME.

HELD OG LYKKE MED DET.
MVH AG112

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-20 00:41

Vedr. generelle kundehenvendelser og reklamationer om varemærker, der ikke er Coops egne Spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende.
Telefontid: Hverdage fra kl. 12.00-15.00
Telefon: 4386 2550

Forbrugerhenvendelser
Har du spørgsmål om forbrug, varer, oplevelser i butikker eller lignende? Så er du meget velkommen til at stille dem her. Vi beder dig bruge kontaktmodulet, som du finder nederst på denne side. Stil dit spørgsmål så præcist som muligt, så bliver det lettere for os at svare.

Reklamation: For at kontakte os skriftligt, bedes du klikke på butikkens logo og derefter vælge enten Generelle spørgsmål om fødevarer eller Spørgsmål til andre varer.

https://om.coop.dk/koncern/Kontakt.aspx

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 09-09-20 06:08

Ja, man kan altid finde noget at brokke sig over, det er vi danskere rigtig gode til

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-09-20 09:56

Kære Kenwood
Tror du at det er for sjov? Mange kunder i denne Fakta spritter ikke af på grund af denne dårlige dispenser, hvor man , såfremt der er sprit i , får det over hoved og tøj, såfremt man ikke er 180 cm og højere.
Jeg spritter af i bilen,, men vil også gerne spritte af, når jeg forlader butikken.
Ingelein

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 09-09-20 12:48

SOM JEG SKRIVER, DU KAN IKKE REGNE MED BUTIKKERNE, DERFOR HAV DIN EGEN LILLE
SPRITTER I LOMMEN :)

MVH AG112

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-09-20 13:06

Min Fakta besøges af rigtig mange skoleelever fra de ældste klasser i frokostfrikvarteret. Hvor mange af dem render mon rundt med sprit i lommerne?
Men ok. Tak for svaret AG
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-20 19:02

Det er så vidt jeg ved uddeleren eller butiksbestyrens opgave at holde butikken i orden.
Så snak med ham / hinde om det.

Ps. Jeg går ind i butikken og køber kun een vare ad gangen - så jeg kan gå ind igen..... den sprit dufter simpelthen herligt, men det bliver dog ikke drukket, for tænk hvis der fulgte noget Corona med.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 21-10-20 14:25

Tak for svaret katekismus.