/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Leje af udstyr til el-installationer
Fra : garantudlejning
Vist : 203 gange
20 point
Dato : 02-09-20 10:45

Hvis du mangler et sted at leje dit el-udstyr, så er Garant Udlejning A/S klar til at hjælpe dig på vej. Klik på linket https://garant-materieludlejning.dk/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-09-20 11:23

Føj for en reklame

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-09-20 13:30

Reklamer IKKE tilladt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-20 14:55

Tillykke med din provision. Altså hvis der er nogen som klikker.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 03-09-20 10:00

Citat
Reklamer IKKE tilladt.
Bille 1948 hvor står det????

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-09-20 11:19

Der skal du kigge i de generelle betingelser/regler for benyttelse af Kandu

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 03-09-20 12:29

Citat
Der skal du kigge i de generelle betingelser/regler for benyttelse af Kandu
det ved jeg godt, men der står intet om det https://www.kandu.dk/rules.aspx så hvis du venligst vil vise hvor det står i de regler?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-09-20 00:18

hvor ikke skrive at det IKKE er Nordjylland i kører rundt på, samt priserne burde være det første kan burde se = ikke lede efter.
Samt din vinkelsliber æder alt hvad mit netværk har tilbage. den kunne sikkert koges ned til en GIF