/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Et gratis ringeprogram
Fra : crha
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 02-07-03 20:05

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogen af jer der kender et program man kan hente på internettet, hvor man kan via sin mikrofon ringe til mobil/fastnet telefoner?
Min far var i Thailand og han siger at de dernede havde et program eller en hjemmeside, hvorfra de kunne ringe til alle steder på kloden. De ringere i hvertfald til mig derfra :)

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-03 20:16
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 20:16

Hvis du er hurtig så gå her ind - sidste dag i dag
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=34
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 20:21

Manse9933 se lige dit link - hvor?
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-07-03 20:25

Jeg har lige kikket, og det var ikke det du skulle bruge kan jeg se - sorry.
Emesen.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 02-07-03 20:31

Jeg forstår det ikke helt?
Jeg kunne godt tænke mig et link til et program hvor man kan ringe gratis i Danmark (og helst også Sverige), hvis sådanne programmer findes.
Sorry, hvis ikke jeg har fortolket mig rigtigt =)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-03 20:31
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-03 20:34
Kommentar
Fra : crha

Dato : 02-07-03 20:36

Kan man ringe til telefoner i Danmark med dette program?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-03 21:41

Nej det kan man ikke, glem det,men vis man vil ringe til en telefon fra en pc,så skal man have
en konto hos en udbyder og det er ikke gratis,som her f.eks.>
http://www.e-phone.co.il/maine.html .
Der er flere på nettet,det program jeg henviste til er det samme som at bruge en messenger,skit og møj.

Manse9933