/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto kamera - Notebook.
Fra : Mosebaek
Vist : 304 gange
200 point
Dato : 09-04-20 17:41

Jow... jeg har to andre uafsluttet spørgsmål kørende, men svar er ikke rigtig "analyseret" endnu.
"Knoppen" er jo lidt slidt efterhånden efter 77 år; 5 måneder; 2 uger; 1 dag= 28291 dages brug.
Jeg synes mit elektronik, er lidt bøvlet fortiden.

HP Notebook 17,3". Win10, seneste ver. Kamera: Canon Pixma iP2700.

Pludseligt kan komputeren ikke finde kammera`et i Stifinder. Jeg har ikke været inde at "rette" i noget. Den er bare væk ??
Den vises uden problemmer på Medion win7. (Som mine andre spørgsmål omhandler).
Jeg har set i Enhedshåndtering USB kontrollere. De er alle OK. Der står ved alle at de skal opdateres.
Det er ikke længe siden, jeg fik Windows opdateret til version 1909. Så jeg går ud fra alt er opdateret.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-20 17:46

Drivere opdateres IKKE nødvendigvis ved en Windows opdatering, da driverne tilhører producenten af det pågældende udstyr.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-04-20 18:14

Du kan køre denne https://www.iobit.com/dk/driver-booster.php for at finde dine u-opdaterede drivere - nogle synes ikke om den, andre synes Iobit er genial - bl.a. mig selv sagde hunden...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-04-20 18:34

For fan... nu roder den gamle idiot, godt og grundig i det.

Opgivet navn og type, er på min printer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-04-20 18:46

Det må være noget roterende myg i kasketten!!! Pludseligt forsvandt min indlæg, inden jeg var færdig med at skrive.

RETTELSE: Mit kamera hedder: Canon IXUS 105.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-20 18:54
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-20 19:39

Se her den burde kunne selv, når du tilslutter efter computer er startet op

Citat
Specifikationer

Left
Right
Tilgængelige drivere (0)
For visse produkter er en driver nødvendig for at aktivere forbindelsen mellem dit produkt og en computer. På denne fane kan du finde de relevante drivere til dit produkt eller i mangel af drivere, en forklaring af dit produkts kompatibilitet med hvert operativsystem.
Dit operativsystem

Dette produkt er kompatibelt med det valgte operativsystem, og når det sluttet til en computer via et USB-kabel, bør kameraet blive registreret automatisk som en medieenhed. Det er ikke påkrævet at installere en driver.

For at konfigurere en WI-Fi-forbindelse skal du se i brugervejledningen til dit produkt.

Når den er tilsluttet - så kig i stifinder............windowstasten + e

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 200 point
Dato : 09-04-20 21:17

Et kamera har ikke brug for driver, det er USB der ikke kan finde kameraet.

Slet/ fjern alle usb drivere eller deaktiver dine usb, og genstart og så burde den begynde at søge efter både det ene og andet.

Selv om de ikke fejler noget, kan der være KUK i mellem dem.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-04-20 16:59

Tak for svaret abbaba. Jeg har ladet det "sejle" lidt, da jeg har benyttet en anden komputer, uden problemer. Men synes det er på tide, at lukke spørgsmålet nu.

M.