/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
SE Her - SVAR på AL732 DVI Problem
Fra : oscar44
Vist : 279 gange
40 point
Dato : 02-07-03 10:33

Mange her har haft DVI problemer på denne ACER AL327.
Her er løsningen.

Jeg fik min skærm igår konstaterede at DVI ikke fungerede som den skulle.
Jeg ringede til ACER Support - og fik med det samme at vide at det er et kendt problem og jeg fik straks
et RMA nummer - så jeg kunne få DVI´en fixet.

Så dem af jer der har problemer med DVI på denne ellers fede skærm - få det fixet.

Tlf. nummer til Support

I "skal" have købsdato og Serienummer klar - så er det klaret på 2 min.
I får også et kundenummer til support i fremtiden.

Mvh.
Oscar

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-07-03 10:42

Hvorfor lave det som et spørgsmål, er det ikke et tip istedet???

Laurenzio

Kommentar
Fra : oscar44

Dato : 02-07-03 11:00

Ville lave et TIP men point systemet tilod mig ikke da jeg er ny med kun 3 indlæg ;) Derfor...

Kommentar
Fra : oscar44

Dato : 03-07-03 13:51

Har lige fået en ny - og tja´ den er bare perfekt ;)
Alle leverancer leveret fra ACER til distibutører fra før d. 30.05.03 er defekte - så til jer der bruger "ANALOG" vær lige opmærksome på at i muligvis har en defekt DVI - og det er nu engang den man betaler 1.000 extra for.
for ellers kan man jo bare købe en MAG PS76 Aluminium som er præcis samme skærm "og jo også design" blot uden DVI.
Den står pt. til 4.000 her på EdbPriser - så hvis ikke du har DVI så køb den ;)

Ikke mere fra mig til dette "TIP" ;)