/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Papirvægge
Fra : jeam
Vist : 1961 gange
60 point
Dato : 01-07-03 14:10

Jeg vil gerne have en flytbar skillevæg i min stue - for at bruge en del af stuen som soveværelse, mens mine børn er små. Jeg havde tænkt på en pairvæg - sådan lidt japansk inspireret. Men hvor kan man købe dem - billigt ?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-07-03 14:19

I Japan

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 01-07-03 14:40

På min gamle skole købte vi nogle kæmpe opslagstavler, satte brede lister hele vejen uden om, og skruede derefter hjul på i bunden. De fungerede perfekt som skille vægge, og man kunne jo så også let dekorere dem. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : jeam

Dato : 01-07-03 14:40

Har du andre geniale ideer - dig fra Viskinde ?

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 01-07-03 14:57

Det er altså ikke særlig svært at sætte en gibsvæg op, og den er måske også mere anvendelig end en papirvæg. Det kan sagtens laves for små penge, og kan også tages væk uden skader.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-07-03 15:19

Man kan også bruge "japanel", kan købes i feks. Silvan, Bauhouse.

mvh

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:46

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH