/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Plastafdækning ved baglygte Audi A6 Avan
Fra : kimsdk
Vist : 240 gange
300 point
Dato : 17-06-18 10:38

Hvad hedder den plastafdækning, der sidder i renden ved siden af den ydre baglygte på en Audi A6 Avant Quattro?
Har brækket de taps af, der holder den fast på karossen, og skal have bestilt en ny (kan ikke finde den nogen steder).

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-06-18 13:00

Har du prøvet en forhandler?

Så er det spørgsmål og klar til annullering!

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 17-06-18 14:42

Nu er det sådan, at forhandlernes reservedelslager ikke har åbent om søndagen, derfor spørger jeg her!
Og omvendt, hvis jeg havde prøvet en forhandler, ville jeg ikke flage det op her!
Så, annuler du bare dit indlæg!

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 150 point
Dato : 18-06-18 07:04

Kig her: https://www.autodeleshop.dk/bilmaerker/autodele-audi/a6-avant-4f5-c6/19235/10554/baglygte.html#10110

På faktura til Passat står der: Afdækning (forlygter)

God jagt

Godkendelse af svar
Fra : kimsdk

Dato : 22-06-18 10:00

Hedder også bare "Afdækning" her.
Men fabdt partnummeret, som jo gjordet noget nemmere.