/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Brugtmarket??
Fra : Zmed
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 28-06-03 20:30

Ey.. JEg tænkte på om nogle af jer brugere kender nogle sider til et brugt market?? JEg skal nemlig have anskaffet mig en brugt Yamaha Jog :D..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 20:32
Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 20:35

hey jon.. jeg kendte godt dba og gul og gratis hjemmeside, dba tager penge for at man kan se andres fon numre (SKOD) og gul og gratis har ikke rigtigt noget.. og de 2 andre links du har skrevet har ikke noget med en jog eller et brugtmarket at gøre :D.. Kender du flere?? Er der andre der kender nogle sider??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-06-03 20:56
Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:00

Det skulle gerne være STORE brugtmarkeder lisom DBA.dk det skal bare være gratis :D..?? flere sites..!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-06-03 21:07

Her er, hvad Google disker op med, når man søger på "Brugtmaked+knallert":
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=Brugtmarked%2Bknallert

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-06-03 21:09

Brugtmaked = Brugtmarked.
Ellers disker Google ikke op med noget som helst.

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:14

NEj, har chekket google.. :(..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 21:16

www.scooter-forum.dk
og
www.forum.mopedgallery.com

er begge to store forummer for knallert/scooter kører, og de har begge en salg/køb/bytte sektion, og der er massere af scootere til salg ! Det kan godt være du skal oprette en profil før du kan bruge det, men det sker der vel heller ikke noget ved, det er jo gratis..

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:22

jeg har kigget scooter-forum.dk der finder jeg ikke rigtigt noget og http://www.forum.mopedgallery.com/ dur ikke!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 21:25

den virker fint her !

og der er altså en jog til salg på scooter-forum.dk den er godt nok delvist skildt ad, men den er der da !

og i øvrigt, så gå dog ned i din lokale kiosk og køb Den Blå Avis for 22kr. så kan du jo se de fleste numre i den !

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:28

oki jon.. Men jeg sys ikke det er helt nok til at give dig 100 point for..! du har jo ikke rigtigt hjulpet mig!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 21:30

nej nej... jeg er sådan set også temlig lige glad med de de point, jeg prøver bare at hjælpe dig

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:30

jon har du en bruger på DBA.dk?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 21:41

ja, men jeg har aldrig sat nogle penge derind ?

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:46

oki.. det var bare fordi jeg gerne lige vil have fat i 2 adresser.. men gider ikke lige spørge min far om jeg må låne hans kort..! SÅ du har ikke penge derinde??.. Så render jeg nok ned og køber avisen imorgen.. :D

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 21:48

nej desværre, men jeg tror hellere jeg må få taget mig sammen og få nogle penge ind, har bare ikke nogen lige nu jeg kan sætte ind!

i øvrigt kan du jo ikke være sikker på at numrene er i avisen, måske er det jo anonncer der kun er sat på nettet!

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 21:51

Ja, men der er nok mange andre jog annoncer i avisen er der ikke??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-03 21:54

jeg har en gammel en hvor der er en 10-20 stykker...

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 28-06-03 22:38

Oki.. Hvor gammel ?? Tror du de er solgt?? Hvornår udkommer avisen forresten næste gang??

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-06-03 01:04

den blå avis udkommer hver torsdag

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-06-03 11:41

Hej Zmed

Prøv her:
http://www.papkassen.dk

mvh
-Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-06-03 11:54

Hej Igen

Der er også dem:

http://www.annoncemarkedet.dk

http://www.markedsauktion.dk

http://www.komtos.dk

Den her hvis du er fra sjælland
http://www.tveast.dk/cgi-bin/classifieds/classifieds.cgi

Ha' en god dag!

mvh
-Ishoey

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 12:53

[CITAT]Oki.. Hvor gammel ?? Tror du de er solgt?? Hvornår udkommer avisen forresten næste gang??[/CODE]

Den er et par uger gammel, så de er nok solgt! Og den udkommer hver torsdag !