/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Skjult overvågning
Fra : mabou
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 23-10-17 22:06

Jeg søger hjælp til at finde et overvågningssysten.

Det SKAL bruges til at overvåge min stue , som senere skal indgå som bevismateriale.

Det SKAL derfor være muligt at kunne genafspille det igen på et senere tidspunkt.

Endvidere skal kameraer helst kunne skjules bag andre møbler eller lign.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 23-10-17 23:44

En samtale med evt. G4 som praler med tavshedspligt!
MV2

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-10-17 04:26

De er billigere at konfrontere konen, og spørge om hun er utro, end at indkøbe dyrt spion udstyr!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-17 14:24

D-link laver camera med optagelser.

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 50 point
Dato : 24-10-17 14:26
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-10-17 20:33

Du kan opsætte alle de kamera du ønsker men du kan ikke bruge dem til bevismateriale men mindre du skilter med det

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-10-17 12:23

Vær opmærksom på at de små kameraer ikke altid kan klare mere end en ½ time på batteri, samt begrænset optagelse - du skal få et med bevægelse censor ellers løber batteriet tørt ret hurtigt.
Har selv smidt 2 af de billige ud (fra Ebay) da de ikke kan klare opgaven
Citat
du kan ikke bruge dem til bevismateriale

Sikkert rigtigt, men politiet ville sikkert være meget glad for et billede af forbryderen - trods alt.
Ellers kan du ikke bruge det til meget, kun til ærgelse over at have optaget noget der ikke kan bruges - samt ufred med andre hvis du viser dem det.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 10-11-17 13:07

Hvor meget er du villig til at betale for udstyret?

Falcham

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 20-11-17 13:02

Tak for svaret modersvilje.