/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TeflonTape som musmåtte?
Fra : FaGHuNTeR
Vist : 302 gange
10 point
Dato : 28-06-03 13:46

Kan man godt i stedet for at have et lille stykke teflontape til at sætte på musen, have et stort stykke som musmåtte?
Jeg mangler en glat 90 graders overflade til at bruge til den perfekte musmåtte! Er gøre det selv mand :D
Gider ikke give 250 kr til en musmåtte der sucks! Det kommer nok til at koste dem max 50 kr !

//FaGHuNTeR

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 28-06-03 14:51

Interassant idé men jeg tror ikke den vil holde i længden musen vil slide det og det skal skiftes tit for at blive ved med at have den glatte overflade.
da det er midten af musemåtten der bliver brugt mest vil dette nok hurtigt blive som det du sætter på musen, det vil miste sin glatte overflade og skal skiftes. jeg skiftes selv tape en gang minimum en gang om ugen og jeg tror ikke en teflon musemåtte vil holde meget længere.

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 23:29

Brug blygummi. Det gør jeg. Perfekt musmåtte. Jeg fik mit stykke på et autoværksted = 2 Øl (Alm.). Jeg tror nok det var noget, man bruger til vibrationsdæmpning, pakninger eller no'et.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : FaGHuNTeR

Dato : 28-06-03 23:41

bly er det ikke farligt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 00:02

Joe... Hvis du får det i øjet. Indånde ska' man heller ikke.

Er dét relevant FaGHuNTeR ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : FaGHuNTeR

Dato : 29-06-03 13:17

vil da gerne være sikker :D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:10

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>