/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Flysæder
Fra : sdam
Vist : 224 gange
200 point
Dato : 12-10-17 09:41

Vi er jeg en person med et rimeligt stort korpus (160 kg.), men dog ikke uformelig! Jeg har dog store problemer med at kan sidde i et flysæde på et charterfly - også det med, at sikkerhedsselen kan nå om vommen...
Hvad har man af normale muligheder for hjælp til sådanne problemer? Man må da ikke diskriminere folk pga. deres statur, eller.....?
Kan man evt. købe 2 sæder ved siden af hinanden..?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-10-17 10:37

Henvend dig til rejsearrangøren, ......det er jo ham som vælger sæderne
på rutefly kan du vælge 1. klassa med større sæder

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-10-17 12:01
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-10-17 15:47
Annuller spørgsmålet
Fra : sdam

Dato : 07-11-17 17:00

Jeg har desværre ikke modtaget et svar der kan hjælpe mig
, og annullerer derfor dette spørgsmål