/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung g 7 Lydproblem
Fra : preb1944
Vist : 271 gange
100 point
Dato : 08-10-17 16:27

hej.Mit problem lyd under beskeder ligemeget hvad jeg trykker på kører den tilbage til standardmeddelseslyd.Hvordan får jeg slettet standardmeddelseslyd så jeg kan bruge andre lyde
uden at den så kører tilbage til standardlyden

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-17 19:53

aps-indstillinger-lyd og vibration-meddelelseslyde-beskedmeddelelser-meddelelseslyd-prøv en ny

her kan du afprøve en lyd, og den du sidst afprøver bruger den
tryk en gang på tilbage pilen - så virker det hos mig Samsung A3 men det er nok det samme hos dig.

Jeg henter altid en manual / brugervejledning til en ny dims. http://www.samsung.com/dk/support/

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 09-10-17 12:08

Tak for svaret Eyvind.
Ja,det har jeg prøvet.Fået en Expert til at se på telefonen-og han mener det er en fejl i telefonen-og jeg skal lade forhandleren se på den for at få det lavet