/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Nikon NX 2
Fra : PS.BMW
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 01-10-17 12:47

Har for nogle år siden købt fotoredegeringsprogram NX 2 og har licensnøgle.
Når jeg går på Nikons hjemmeside kan jeg kun finde en ny udgave af programmet.
Har fået ny pc og vil geninstallere NX 2 men det kan ikke lade sig gøre, det nye program kan downloades men som jeg læser det er der månedlig betaling. Har jeg mistet rettighederne fordi der er kommet et nyt?
Mvh

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-10-17 18:25

Formentligt - ja, men spørg hellere Nikon end Kandu

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 01-10-17 19:02

ViewNX2 er gratis.
Capture NX-D er gratis, og er så vidt jeg ved aføseren for ViewNX2.

MVH

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-17 19:08
Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 02-10-17 16:35

Tak for svaret katekismus.
Det virker men er noget anderledes, nu mangler jeg kun at gemme med ændringerne men der er nok en løsning
Mvh

Kommentar
Fra : meretec

Dato : 23-11-18 07:59

Hej jeg vil spørge hvor kan man sælge et godt kamera ?? Det er et dyr og har ikke været brugt ?? Hilsen Merete

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-11-18 17:56

Hmm
DBA, Gul&gratis, Marketplace på facebook.

Problemet med kameraer er, at de hurtigt bliver forældet, da udviklingen drøner derudaf.
Et kamera med feks. 10-12 mega pixel er stort set usælgeligt i dag, uanset hvor lidt brugt det er.

MVH