/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installering af Office 365
Fra : k_m_s
Vist : 482 gange
300 point
Dato : 29-09-17 18:13

Hej alle.

Jeg skal installere Office 365 på min nye pc. Har valgt e-mail adr og password og så siger den at den har sendt et kodeord til den adr jeg er ved at oprette ?????????????????????????

Har prøvet det før og måtte ha hjælp men kan ikke huske hvordan.

Har prøvet at oprette adr på en anden pc men den kunne ikke oprettes.

Kim

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-17 09:34

Kodeordet er sendt til den mailadresse du har opgivet.
Vil du flytte over, skal du bruge samme mailadresse som du brugte første gang.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 30-09-17 22:15

Hej Eyvind.
Tak for dit svar.
men forstår ikke "skal du bruge samme mailadresse som du brugte første gang. "
Det er første gang jeg er nødt til at tage den office der hedder 365. fordi der er outlook i den.
jeg har et domæne navn, men det er der jeg har forsøgt at oprette min office mail uden held?

Kim

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-17 09:40

OK - det er ikke sikkert at vi taler om det samme, så nu prøver jeg at zoome ind til det du har.

1. Det lyder som om du har en ny windows 10
2. I starten får du mulighed for at bruge en konto du har i forvejen eller at oprette en ny.
3. Altså når computeren starter og du skal logge ind med eks. navn@outlook.dk (eller com)
4. navn@outlook.dk bruges til at hente ting og sager hos microsoft ( det meste er gratis)
5. Har du ikke i starten lavet "navn@outlook.dk" kan du lave det sådan
....Start > tandhjul > Konti > nu kan du se din "Konto" hvis du har oprettet en.

Her er der hjælp til office 365
https://www.office.com/?omkt=da

6. Nede på process linjen er der en hvid konvolut, som er er mailprogram (ikke så omfattende som outlook) og det mail program kan arbejde med alle mail adresser. selv mit eget domæne mail-adresse virker.

Hvis dette ikke hjælper dig så spørg igen, og det kan være en anden kan hjælpe bedre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-17 11:26

Jeg kiggede lige en gang til på dit spørgsmål.

Jeg skal installere Office 365 på min nye pc.....................
Har valgt e-mail adr og password
Hvis det er en navn@outlook.dk så kan du lige tilslutte den nye adresse her:
den hvide konvolut = outlook-mail > konti > tilføj konto > vælg outlook (kontotype)
Så ligger koden i din nye mailbox > indbakke > klik på den så åbnes den i højre side.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 01-10-17 12:28

Nu har jeg fået password og via office.com/setup fået lov til at indtaste password og betalingsoplysninger.

men når jeg åbner outlook ber den om en mail adr. og når jeg giver den både min Microsoft adr. og min egen adr. siger den at "den ikke kunne oprette konti"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-17 13:54

Tja så kan jeg ikke gætte på fejlen.

Annuller spørgsmålet
Fra : k_m_s

Dato : 02-10-17 16:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål