/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Kan dette købes i Europa?
Fra : FrejaFlop
Vist : 223 gange
35 point
Dato : 19-09-17 11:12

Hej Kandu
Jeg vil så gerne importere dette produkt
Takoyaki Grill Pan
men kan kun finde det med levering fra Kina...
jeg tør ikke købe det via amazon.de eller lign da jeg synes det ser ud til at leveringen faktisk er fra KINA og så jeg vil helst købe (firmamæssigt) købe det indenfor EU.

Har kandu en viden om HVOR jeg kan købe produktet indenfor EU ....måske er jeg ikke dygtig nok til at søge online.
Hvad mener KANDU om køb via amazon.de .....ER det levering ingenfor EU hvis der står at vare findes i KINA??
se dette eksempel: https://www.amazon.de/16-Loch-Takoyaki-Octopus-Startseite-Werkzeug/dp/B0758D3L43/ref=sr_1_1?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1505732686&sr=1-1&keywords=wachteleier

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-09-17 12:18

Køb en æbleskivepande i nærmeste genbrugs

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 19-09-17 18:03

Nu er der noget særligt over denne pande - da den er til vagtelæg og jeg sælger vagtler - så hvis du eller en anden kunne give mig et (bedre) svar

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-09-17 00:02

På ebay kan jeg se, at der er 2 fra England. den ene koster ca. 218 kr.og den anden ca. 237 kr. + 58 kr. i fragt.

De er med 12 huller.