/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Photos - splitte bibliotek-fil
Fra : andersh2
Vist : 128 gange
40 point
Dato : 02-09-17 10:07

Hejsa,

Jeg vil gerne tage backup af mit Photos-bibliotek ved at overføre det til Dropbox. Jeg har 1 TB plads i Dropbox, hvilket er rigeligt, men Dropbox tillader kun at man uploader 5 GB filer af gangen.
Hvordan splitter jeg nemmest (og gerne gratis) mit store Photos-bibliotek i mindre filer, der kan uploades? Jeg har prøvet diverse file splitter-programmer, men jeg har ikke fundet noget, der virker godt.

Mvh
Anders

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-09-17 23:01

Kender ikke til Mac
http://www.win-rar.com/download.html?&L=0
Eller andet program der kan komprimere filer - vælg Tilføj til arkiv og vælg størrelsen der passer dig