/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Eniig
Fra : mig-selv
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 16-08-17 20:15

Når jeg går ind på Eniig:
https://mit.eniig.dk/#/login

Kan jeg pludselig ikke se forbruget siden 31/5 og frem efter.

Andre der har samme problem?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-08-17 20:16

Citat
Manglende forbrugsdata
Der kan for øjeblikket opleves manglende forbrugsdata på visse installationer, idet dataen ikke er leveret fra Netselskabet. Forbrugsdata vil blive opdateret idet dataen bliver tilgængelig for os.

Rent sjuskeri, så den først nu.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-17 20:19

Hvorfor bruger du ikke eloverblik.dk ? den er opdateret frem til den 24.08.17

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-08-17 20:25

Tak, men bliver stadig logget ind på Eniig = de kræver koder som jeg ikke har på mig nu, men prøver lidt senere, det kunne jo være siden var bedre end EL selskabets side, men hvor får de så oplysningerne fra??
De kan jo ikke stamme fra mit selskab.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-08-17 20:28

De er forpligtet til at levere data til eloverblik.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-08-17 20:30

Citat
men bliver stadig logget ind på Eniig

Ikke rigtigt, men åbenbart en fælles database - men igen, de kan vel ikke hente oplysninger jeg ikke selv kan se på Eniig.
Og der er ikke tale om transport af EL mellem flere selskaber.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-08-17 20:31

OK, ser på det senere, kan bare ikke lide de skal have oplysninger om mig osv.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-08-17 11:22

Bare man vidste eller fik en melding når en opkrævning, og ligeså hjælp til betaling.

2 gange har den svigtet for mig, at betale til tiden, med efterfølgende brev hvis indhold, fik en til at tro man var en meget,meget dårlig betaler, med trusler og alting, meget lidt kundevenlig, aldrig fået noget lignende.

Jeg betaler normalt altid til tiden.

Hvis blot de sendte via B.s. eller med I.K. til indbetaling. eller lignende uden gebyr.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-08-17 11:24

Du bør selv kunne tilmelde til PBS

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 21:18

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-09-17 21:23

Tak for point