/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilmærke
Fra : omahexen
Vist : 292 gange
200 point
Dato : 12-08-17 08:24

Vi var undervejs på E 20,da vi blev overhalet af en schweizsisk sportsvogn,(nok i den dyre klasse),jeg kunne i sidespejlet se,at den havde et emblem med et M,og bagpå også kun et M.Jeg har klikket lidt på nettet,men intet fundet,er der nogen der ved,hvad det er for en bil ?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 12-08-17 08:59
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-17 10:25

M kan være en MORGAN / MORRIS / MASERATI /

Var det i højre eller venstre sidespejl, at du så den.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-17 13:10
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-17 13:12
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-17 22:16

Citat
Var det i højre eller venstre sidespejl, at du så den.

den havde et emblem med et M,og bagpå også
Går ud fra at spørger fik ´pedal´ af bilen ? ellers havde det vist været omvendt.

Men jeg kan jo tage fejl - der er mange køreretninger på veje - samt spøgelses billister, der ser trafikken på en helt anden måde end NORMALE gør.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 13-08-17 08:30

Ja,det var i venstre sidespejl,det var på E 20,og ikke i Spanien,der tager de det ikke så nøje.Jeg har set lidt på Stouenbergs tip,men ikke fundet noget.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 15-08-17 08:48

Tak for svaret Stouenberg.