/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Drone
Fra : mig-selv
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 09-08-17 22:12

mangler en ´billig´ og stabil drone der kan løfte ca: 50gr et par minutter og gerne med en rækkevidde i åben luft på ca 100 meter. men mindre kan sagtens gøre det.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-17 07:28

Dem findes der mange af: https://testfabrikken.dk/drone-test/

Kommentar
Fra : alka

Dato : 10-08-17 10:37

HUSK lige, at hvis du handler hos Wupti, (Bilka) så kan du skyde en hvid pind after garantien!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-17 11:35

Det er sandelig nogle små "portioner" der leveres ad gangen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-08-17 14:14
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-17 02:12

Citat
Det er sandelig nogle små "portioner" der leveres ad gangen.

Næ? øh- nej, hav

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-17 21:10

Citat
Næ? øh- nej, hav

Min pc opfører sig mærkeligt for tiden???
lukker ned og vil ikke starte op - men det er et andet spørgsmål.

Men det ender nok med en Biltema fidus:
http://www.biltema.dk/da/Fritid/Leg-og-hobby/Radiostyret/Modeller/RC-IR-helikopter-2-kanaler-2000033697/

Den skal bare løfte et lille kamera, så jeg kan optage taget på hytten, da jeg har et par utætte tagplader som jeg ikke har lyst til at betræde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-17 21:52

Sådan en har jeg ødelagt på mindre end 5 min.
Ps. Den nye min kammerat har købt må jeg ikke prøve.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-17 22:49

Citat
Sådan en har jeg ødelagt på mindre end 5 min

Og alle kan få kørekort..

Nu er det heller ikke det mest dyre? flyve-legtøj, men alligevel = en knap op/ned OG vist nok en knap frem og tilbage/ siderne??

I gamle dage, var det med ´ståltråd´ og et menneske der forsøgte at følge et fly rundt i en ring, og en masse ømme fingre der forsøgte at starte en ?? en lille hidsig 2ccm motor, og de kunne vel flyve et ½ minut før de lå an til landning-
https://www.google.dk/search?biw=1164&bih=530&tbm=isch&sa=1&q=aviator+modelflyveklub&oq=aviator+modelflyveklub&gs_l=psy-ab.3..0i24k1.30584.30584.0.30988.1.1.0.0.0.0.89.89.1.1.0....0...1.1.64.psy-ab..0.1.88.EgAdrCrCtBk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-17 22:53

Citat
HUSK lige, at hvis du handler hos Wupti, (Bilka) så kan du skyde en hvid pind after garantien!

Hvorfor dog det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-17 09:04

Mig-selv............hvis du skal fotograferet dit tag, så køb en drone, for den er nemmere at styre.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 20-08-17 20:18

Tak for svaret Stouenberg.
Du var først, men stadig nogle dyre ´genstande´.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-08-17 20:22

Citat
hvis du skal fotograferet dit tag, så køb en drone, for den er nemmere at styre.

Tror dig - samt man må ikke fotograferer? hverken det ene eller andet..
https://droner.dk/regler-for-droneflyvning