/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Vinduesvisker, vil ikke stoppe! :(
Fra : alexsh
Vist : 188 gange
500 point
Dato : 04-08-17 19:20

Hej,
Jeg har en seat leon fra 2003 som hele tiden bruger vinduiesviskeren. De forskellige trin/hastigheder fungere fint nok, men når jeg vil slå viskeren fra, køre de bare konstant. Det hjæler ikke at slukke bilen. Det eneste jeg kan gøre for at få dem til at stoppe at slukke bilen, lade den stå på "off" og presse viskerne lidt ned, helt ned i "udgangsposition".

Nogle ideer til hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-08-17 21:41

Måske et relæ.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-08-17 03:40

Af /på kontakten ville jeg tjekke.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 05-08-17 07:27

Det er højst sansyneligt parkerings kontakten i visker motoren der er defekt, Så det er nok til lommerene og sætte en ny visker motor på, hvis altså ikke at du prøver at skille den gamle ad, og rense.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-08-17 08:44

Med det vejr vi har, kan det ikke betale sig at stoppe dem

God weekend

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-08-17 23:53

Citat
Med det vejr vi har, kan det ikke betale sig at stoppe dem

Min ene visker motor arm er lige knækket - ØV, men godt det ikke koster en formue.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-08-17 10:41

Det er relæet der ikke reagerer via kontakten.