/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvor finder man smykke-markeder?
Fra : cristian2
Vist : 206 gange
40 point
Dato : 02-08-17 20:02

Jeg hjælper én med at finde markeder, hvor hun kan sælge sine hjemmelavede smykker. Findes der et sted, hvor man kan få overblik over markeder (også ud over julemarkeder) i Storkøbenhavn, som vil være egnede til salg af smykker? (Ikke loppemarkeder). Markedskalenderen inkluderer desværre ikke den slags markeder.

Mange tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 02-08-17 20:03

Citat
i Storkøbenhavn

Gerne i hele landet

Annuller spørgsmålet
Fra : cristian2

Dato : 22-08-17 11:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål