/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Duni dækkeservietter og servietter 50 st
Fra : ingelein
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 25-07-17 20:15

Hej
Jeg har nu tilbragt flere timer på at finde nogle DUNI DÆKKESERVIETTER MED MATCHENDE SERVIETTER.
DET SER UD TIL AT VÆRE UMULIGT . JEG SKAL KØBE 100 stk eller flere, men har brug for max 50 til 36 personer. Jeg kommer ikke til større byer dagligt, derfor har jeg ledt på nettet. Er der nogen der ved om f. Eks Bilka eller Føtex har nogle. Jeg går selvfølgelig efter en bestemt farve, nemlig mørkeblå eller noget andet blå.
Vil være glad for et input. Til den pris, jeg skal give for 100, kan jeg også leje nogen af stof. Men det er ved at være lige sent nok på grund af ferie alle vegne.
Så jeg vil være glad for hjælp. Måske er der nogen der kender et udlejningsfirma, hvor jeg kan købe det ønskede antal?
Ingelein

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-17 07:56

Vist ikke mange der bruger engangs dækkeservietter.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 26-07-17 09:36
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-07-17 17:11

Hvis du kan bruge andet mærke, er Ikea et godt bud.
Vi køber altid servietter i Ikea.

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=Dækkeserviet&pageNumber=0

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=Servietter&pageNumber=0

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 26-07-17 22:30

Jeg bor slet ike i nærheden af et IKEA og vil helst føle om servietten har stand til at kunne foldes lige som en stofserviet. Dækkeservietterne koster mindst 10 kr. Stk, og de skal formentlig kun bruges een gang. Tak for tippet. Nu har jeg fundet på noget helt andet, nemlig at klippe dækkeservietter af de billige grønne presenninger. De bliver pænest, når de bliver sømmet med et ombuk i kanten. Mit tema er strand og vand, så det ser faktisk ret flot ud på en of white dug.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-08-17 13:14

Tak for svaret katekismus.